شناسهٔ خبر: 67524963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اراک:

حفظ وحدت و تقویت اتحاد ملی مهم ترین وظیفه رییس جمهور منتخب است

اراک_ خطیب جمعه اراک گفت:حفظ وحدت و تقویت اتحاد ملی، مهم ترین وظیفه رییس جمهور منتخب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک افزود: حضور حداکثری در پای صندوق رأی نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به دنیا اعلام می‌کنیم، اجازه نخواهیم داد بیگانگان برای کشور ما نسخه بپیچند.

امام جمعه اراک گفت: حضور در انتخابات نماد اقتدار، عزت، پیشرفت و شکوه و عظمت میهن اسلامی است و در این میان مردم تصمیم گیرنده انتخابات مردم هستند بنابراین همه باید با آگاهی و شناخت کافی در انتخابات حضور داشته باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف نشان داده تحت هر شرایطی پای آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند و حرکتشان در مسیر امامین و شهدا خواهد بود.

وی توجه به ظرفیت‌های داخلی را مطالبه مردم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد و گفت: ایران پایگاه اهل بیت (ع) است بنابراین همه باید در راستای پیشرفت و اقتدار آن تا پای جان تلاش کنیم.

امام جمعه اراک، حفظ وحدت و تقویت اتحاد ملی را مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور منتخب دانست و گفت: تلاش برای اقتدار کشور وظیفه همه است بنابراین کسی نباید با این نظام قهر کند فرقی نمی‌کند شیعه، سنی، زرتشتی و مسیحی همه باید برای حفظ آرمان‌های انقلاب در صحنه باشند.

آیت الله دری ادامه داد: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای لایق و کارآمد در جهت توسعه ایران اسلامی گام بردارد.

نظر شما