شناسهٔ خبر: 67522985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اراک: حضور مردم در پای صندوق رای سرنوشت‌ساز است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: حضور در پای صندوق رای سرنوشت‌ساز است یعنی ملت ما سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی‌دهند و خودمان این سرنوشت را تعیین می‌کنیم.

وی اظهار کرد: انتخابات، عامل عزت، پیشرفت و شکوه عظمت میهن اسلامی است و تصمیم گیرنده انتخابات مردم هستند و همه باید در این عرصه ها با آگاهی و شناخت کافی حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم در انتخابات به دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان پای عهدی خود با امام راحل و شهدا ایستاده است و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: نگاه ما به بیگانگان و هیچ کشوری نیست و به ایمان، علم و ظرفیت داخلی خود باور داریم و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آییم و هرکسی رییس جمهور شود باید این راه را ادامه دهد.

وی بیان کرد: میدان کار، فردا بعد از انتخابات بسیار وسیع است و رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد با استفاده از نیروهای لایق و کارآمد در جهت توسعه میهن اسلامی گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران پایگاه اهل بیت(ع) است و همه باید برای توسعه و آبادانی این خاک پاک تلاش کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: کسی از نظام قهر نکند نظام برای همه است سنی، شیعه، زرتشتی و مسیحی همه با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: حفظ و تقویت اتحاد ملی اولین و کلیدی‌ترین وظیفه رییس جمهور منتخب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ما با قدرت، فداکاری و توکل به خدا، قله‌های پیشرفت را در سایه مقام معظم رهبری فتح می‌کنیم.

نظر شما