شناسهٔ خبر: 67524058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بیش از ۲۵۰۰ بسیجی در تامین امنیت انتخابات کرمان مشارکت دارند

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی بسیجی آموزش دیده در تامین امنیت شعب انتخاباتی کرمان شرکت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نظری صبح جمعه، در پای صندوق اخذ رأی در حسینیه ثارالله کرمان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از صبح امروز طبق رصد و بررسی‌ها از شعب مرکزی، حضور مردم در مناطقی مانند گلزار شهدای کرمان، حسینیه ثارالله، بیت‌الزهرا و مساجد مهم کرمان خوب بوده است.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، نسبت به دور اول انتخابات بهتر بوده است.

نظری سپس بیان کرد: با توجه به درخواست فراجا، در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی بسیجی آموزش دیده، در تأمین امنیت انتخابات شرکت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: این افراد جهت برگزاری دور اول انتخابات و کمک به امنیت صندوق‌های رأی با نیروهای انتظامی همکاری داشتند.

نظری افزود: در دور دوم انتخابات نیز علاوه بر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی بسیجی، تعدادی نیروی ذخیره برای احتیاط در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: چنانچه نیروی انتظامی نیاز به نیروی انسانی داشت، نیروهای ذخیره در نظر گرفته شده به کمک آنها خواهند رفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سپس تاکید کرد: تاکنون هیچ مشکل و معضل امنیتی در استان کرمان نداشته‌ایم.

نظری در پایان گفت: دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیز هیچ مشکل امنیتی در استان کرمان مشاهده نشد.

نظر شما