شناسهٔ خبر: 67511263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رونمایی از «کیوسک پذیرش الکترونیکی» در مراکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

مریم جودی

رونمایی از «کیوسک پذیرش الکترونیکی» در مراکز جامع سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

صاحب‌خبر -

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از این دستگاه گفت: این دستگاه وسیله خوبی است که باید در سطح کشور دیده شود تا تمام دانشگاه‌ها نیز از این طرح استفاده کنند. 

حسین فرشیدی افزود: به دلیل الکترونیکی بودن این سیستم، دستکاری‌های فردی کمتر می‌شود و درآمد مراکز بهداشتی نیز حدود دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی از طریق این دستگاه رفع می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی نیز گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت پذیرش مراکز جامع سلامت، پیشنهاد بررسی و اجرایی کردن کیوسک پذیرش الکترونیکی به کارشناسان مجموعه معاونت بهداشت دانشگاه سپرده شده بود که پس از کار کارشناسی و بررسی اهداف و مزایا در آبان ماه سال گذشته این دانشگاه موفق شد از کیوسک پذیرش الکترونیکی در مراکز جامع سلامت استفاده کند.

حسین حقائی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا شده است، ادامه داد: همه تعرفه‌ها در این دستگاه به روز بوده و انجام آن با کارت ملی برای همه امکان‌پذیر است.

وی افزود: با این دستگاه تخلفات کاهش پیدا کرده و پول نقد دریافت نمی‌شود و درآمد نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه قبل از آبان ماه سال گذشته افرادی در قسمت پذیرش حضور داشتند، خاطر نشان کرد: این دستگاه بیشتر در اولویت مراکز شبانه روزی است.

حقائی اظهار کرد: این دستگاه متصل به سامانه سیب و صندوق‌های بیمه بوده و تعرفه‌های آن بر اساس تعرفه دولتی به روز شده است.

رونمایی از «کیوسک پذیرش الکترونیکی» در مراکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

انتهای پیام

نظر شما