شناسهٔ خبر: 67512586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

صدور ۱۹۰ هزار ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در دولت سیزدهم

استاندار زنجان گفت: طی فعالیت دولت سیزدهم از محل همگرایی‌های ایجاد شده در استان، ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی در مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و اصناف با بیان اینکه مسأله عمده کشور این است که نرم‌افزار حکمرانی کشور از دهه ۶۰ به بعد به‌روز نشده است، اظهار کرد: ما از دوره اتکا به درآمدهای نفتی عبور کرده‌ایم و اکنون شرایط فرق کرده است و به دنبال این هستیم تا مجاری تولید ثروت در کشور افزون شود. 

افشارچی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد هم چنین مشکلی داریم که اقتصاد ما بر مبنای نفت شکل گرفته است و رشد اقتصادی اغلب از محل درآمدهای نفتی محقق می‌شود.

وی به فرآیندهای زمانبر استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها اشاره و ادامه داد: اکنون ۱۷ مرکز داریم که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند در حالی‌که این روند، واگراست و ما نیازمند این هستیم که فرآیندها همگرا شود.

استاندار زنجان به اهمیت حوزه بازرگانی و تجارت اشاره کرد و گفت: تجارت باید به صورت یک فعالیت مستقل و مجزا تعریف شود در حالی‌که تولیدکنندگان در کنار مقوله تولید تمرکز در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات هم دارند.

افشارچی با بیان اینکه طی فعالیت دولت سیزدهم از محل همگرایی‌های ایجاد شده در استان، ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر شد، ادامه داد: حوزه بازرگانی و تجارت از اهمیت ویژه‌ای برخودار است‌.

انتهای پیام/

نظر شما