شناسهٔ خبر: 67508317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج):

نقش آفرینی اقوام و عشایر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نقش‌آفرینی اقوام، عشایر و طوایف در سراسر کشور بخصوص خوزستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار عادل ساری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم خوزستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم شریف خوزستان همواره در عرصه های مختلف هم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به رغم سختی ها و مشکلات هیچگاه از حمایت های خود از انقلاب دست بر نداشته اند.

وی افزود: نقش عشایر غیور کشور در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود و آن ها با دست خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و هر زمانی که به وجود آن ها نیاز است در صف اول هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: نقش آفرینی سران عشایر، معتمدین و بزرگان طوایف در راستای جهاد تبیین به ویژه برای آگاه سازی نسل جوان به منظور انتخاب اصلح نیز در شرایط کنونی بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری قطعا به نسبت دور اول از حساسیت ها و اهمیت بیشتری برخوردار است و سرنوشت چهار سال کشور در انتظار تصمیم مهم مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص خوزستان قهرمان است.

سرهنگ پاسدار ساری خاطر نشان کرد: امید است جوانان و بخصوص رای اولی ها باتوجه به شناخت کافی که از نامزدهای مورد حمایت خود پیدا کرده اند و در نظر گرفتن منافع کلی نظام و انقلاب و سرنوشت آینده خود، با حضور پرشور حماسه دیگری را برای این نظام اسلامی رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و به منظور دعوت آحاد جامعه و به ویژه نخبگان و معتمدین طوایف و عشایر استان خوزستان روز پنجشنبه نشست هم اندیشی سران عشایر استان با معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، رئیس سازمان بسیج عشایری خوزستان برگزار شد.

نظر شما