شناسهٔ خبر: 67510156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بانوان عامل شورآفرینی در صحنه سیاسی کشور هستند

بندرعباس- مسوول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بانوان، عامل شورآفرینی در صحنه سیاسی کشور هستند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس بیگلری با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات پیش رو، اظهار کرد: نقش و بصیرت زنان در عرصه سیاسی جامعه اسلامی همواره مورد تاکید قرآن قرار دارد و در آیه ۶۹ سوره ابراهیم اشاره شده است که کسانی که در راه خداوند مجاهدت می‌کنند خداوند متعال نیز راه‌ها را برای آن‌ها روشن و آنها را هدایت می‌کند.

وی عنوان کرد: زنان از روی ایمان وارد میدان می‌شوند بعد خداوند متعال براثر حرکت، تلاش و مجاهدت به آنها شناخت و نور و همچنین عمق اندیشه اسلامی می‌دهد.

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: سایه‌ی ایمان و آگاهی بانوان در بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی کشورمان و به دور از منجلاب فسادی که دنیای غرب بر او درست کرده است می‌تواند نقش اول و مؤثری را در تحولات تاریخی و سیاسی کشورمان ایفا کند.

بیگلری خاطرنشان کرد: زن در سایه طهارت و عفت و احساس مسئولیت دوشادوش مردان و حتی جلوتر از آنان نیز در میدان‌های سیاسی گام برمی‌دارد. بنابراین نقش مؤثر و کلیدی بانوان در آگاهی بخشی و بصیرت سیاسی مردم آن جامعه علاوه بر اینکه عامل شور آفرینی در صحنه‌ی سیاسی هستند، ستون‌های استوار جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کند و در مقابل، مردم آگاه در برابر جوسازی‌های دشمنان اسلام تسلیم نخواهند شد.

وی گفت: بسیار قابل تقدیر است حضور عظیم و درخشندگی مشارکت زنان استانمان در صحنه بزرگ میدان انتخابات روز جمعه‌ی گذشته، این مسئله گواه آن ست که زنان همانند مردان در تصمیم گیری‌های کلان کشور نقش اثر گذاری دارند.

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: آنچه که ما امروز از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بانوان استان و یا کشور را شاهد هستیم واقعاً بی نظیراست و این ایفای نقش ریشه در نقش بی سابقه زن در تاریخ اسلام است.

بیگلری تشریح کرد: بانوی ایرانی بانوی مسلمان با بصیرت و شناخت عمیق از مسائل سیاسی و اجتماعی، یک سفیر ناب در جهت حفظ ارزشهای اسلامی خواهد بود. همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی اگر بگویم بانوان نیمی از افتخارات و پیروزی را به خودشان منحصر کردند گزاف نیست.

وی اظهار کرد: مشارکت و نقش آفرینی مؤثر بانوان، در تبیین و روشنگری عرصه‌ی سیاسی کشور می‌تواند جوانان را در محور خانواده، از بن بست فکری رها و آنان را ترغیب به یک انتخاب اصلح کنند.

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حال وقت آن است بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و سیاسی استان و کشورم برخیزند و با بیان شیوا و لیّن خویش مردم را به مشارکت حداکثری =ایران قوی، در روزهای باقی مانده از وقت موعد، در انتخابات پیش رو در پای صندوق‌های رأی برگ زرینی را از افتخارات ایران در دفتر تاریخ جهان اسلام افزوده و به نمایش بگذارند.

نظر شما