شناسهٔ خبر: 6750370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

والیبال قهرمانی آسیا - هفته دوم/

برد 2 امتیازی کره جنوبی

خبرگزاری پانا: تیم ملی والیبال کره جنوبی، ملی پوشان تایلند را در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رقابتی نفس گیر و پایاپای مغلوب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا در دومین روز هجدهمین دوره از مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا، تیم های کره جنوبی و تایلند رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت، کره ای ها به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد تایلند گذشتند.
کره جنوبی که با 16 مدالی که در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرده، رکورددار محسوب می شود در ست های اول، چهارم و پنجم با امتیازات 26 بر 24، 25 بر 21 و 15 بر 11 پیروز میدان شد. در مقابل تایلندی ها هم که چیزی از کره ای های پرافتخار کم نداشتند، ست های دوم و سوم را با نتیجه 25 بر 21 و 26 بر 24 از آن خود کردند. اما در ست پایانی از نظر تجربه کم آورند و به کسب یک امتیاز قانع شدند.
کره جنوبی، تایلند، پاکستان و عمان تیم های گروه C را تشکیل می دهند.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران به همراه محمود افشار دوست دبیر فدراسیون، از جایگاه ویژه این دیدار را پیگیری کردند. هم چنین پارک کی وون سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرپرست فعلی کاروان کره از نزدیک شاهد این مسابقه بود.
این دو تیم فردا یکشنبه بازی های نسبتا سبکی را پیش رو دارند. کره جنوبی باید از ساعت 13 در سالن 12 هزار نفری مقابل پاکستان حاضر شود و تایلندی ها هم باید از ساعت 15 در همین سالن روبه روی عمان قرار گیرند. 

نظر شما