شناسهٔ خبر: 67334404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| مظلومی: جواب ایمون زاید را نمی‌دهم؛ در شأن من نیست/ اصلا این آقا را پرسپولیسی نمی‌دانم/ تو اگر خوب بودی پرسپولیس نگهت می‌داشت!

پرویز مظلومی، سرمربی اسبق استقلال به حرف‌های مهاجم خارجی پرسپولیس واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

پس از این‌که پرویز مظلومی در انتهای خرداد سال ۱۳۹۴ دوباره سرمربی استقلال شد، ایمون زاید مهاجم اسبق پرسپولیس که در آلومینیوم هرمزگان با این مربی کار کرده بود به شدت علیه او موضع گرفت. همین مسئله باعث شد مظلومی سوم تیر سال ۹۴ جواب ایمون را در خبرورزشی بدهد و در این رابطه گفت: در شأن خودم نمی‌بینم پیرامون ایمون زاید حرف بزنم. او در آلومینیوم هرمزگان شاگردم بود و مشکلات ما از همان‌جا شروع شد چون از نظر بدنی آماده نبود و خوب هم تمرین نمی‌کرد اما توقع داشت فیکس بازی کند. اصلا از من نخواهید جواب حرف‌های او را بدهم فقط این چند جمله را گفتم تا روشن شود دلخوری زاید از کجاست. الان هم شاید طبق معمول بدون تیم مانده و می‌خواهد با توهین به من بازارگرمی کند.

پرویز مظلومی ادامه داد: اگر من برای پرسپولیس کری بخوانم یک پرسپولیسی باید جوابم را بدهد نه ایمون زاید که معلوم نیست کجاست! علی دایی پرسپولیسی است، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، علی‌آقا پروین، افشین پیروانی، همایون بهزادی، حسین کلانی، محمد پنجعلی و ناصر محمدخانی پرسپولیسی هستند نه بازیکنی که فقط چند مسابقه پیراهن این تیم را بر تن کرد. اگر این آقا بازیکن خوبی بود پرسپولیس حتما قراردادش را تمدید می‌کرد. دیگر از من نخواهید دهان به دهان این بازیکن بگذارم چون برای خودم، باشگاه استقلال و فوتبال ایران ارزش و شخصیت قائل هستم.

در همین ارتباط: خبرورزشی‌گردی| ایمون زاید: استقلال دیوانه بوده که این آقا را سرمربی خود کرد!

خبرورزشی‌گردی| مظلومی: جوابش را نمی‌دهم؛ در شأن من نیست/ اصلا این آقا را پرسپولیسی نمی‌دانم/ تو اگر خوب بودی پرسپولیس نگهت می‌داشت!

نظر شما