شناسهٔ خبر: 67334484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

145 میلیون برای سه بازیکن

ریخت‌وپاش‌ بی‌سابقه بایرن در نقل و انتقالات

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: بایرن مونیخ یکی از چهره‌های بزرگ بازار انتقالات تابستانی است. پس از یک فصل "خالی از جام"، تیم آلمانی به دنبال یک انقلاب در ترکیب خود است تا تاج و تخت را از لورکوزن پس بگیرد.
پس از به خدمت گرفتن هیروکی ایتو از اشتوتگارت با 30 میلیون یورو، آنها همچنان به دنبال تقویت خود هستند.
نام‌های مهمی که که شنیده می‌شوند، مایکل اولیسه و ژوائو پالینیا هستند.
به گفته فابریتزیو رومانو، انتقال اولیسه تقریبا نهایی شده و مهاجم فرانسوی کریستال پالاس که با به ثمر رساندن 10 گل و ارسال 6 پاس گل، فصل فوق‌العاده‌ای را در انگلیس پشت سر گذاشت، فصل بعد به بایرن می‌رود. بایرن برای خرید او بند خرید 70 میلیون یورویی را فعال خواهد کرد.
نام دیگر یک بازیکن نام‌آشنا برای مونیخی‌هاست. تابستان گذشته، انتقال پالینیا در آخرین روز بازار منتفی شد و این بازیکن پرتغالی قرارداد خود را با فولام تا سال 2028 تمدید کرد. با این حال، کمتر از یک سال بعد، باواریایی‌ها به میدان بازگشتند تا هافبک مورد نظر خود را به خدمت بگیرند. تیم انگلیسی نیازی به پول فروش پالینیا ندارد و طبق ادعای بیلد، آلمانی‌ها پیشنهاد نهایی 45 میلیون یورویی به اضافه متغیرها را ارائه خواهند کرد.
اگر انتقال پالینیا شکست بخورد، گزینه بعدی هاکان چالهان اوغلو است. این هافبک یکی از مهره‌های کلیدی اینتر در قهرمانی سری آ بود و اگرچه مشخصاتی بسیار متفاوت از بازیکن پرتغالی دارد، اما می‌تواند در ایده‌های ونسان کمپانی جا بیفتد.
با این حال هدف اصلی هیئت مدیره بایرن، جذب ژاوی سیمونز است. بیلد اطمینان می‌دهد که آنها خوشحال خواهند شد که مروارید هلندی جوان را در کنار جمال موسیالا به عنوان رهبر نسل جدید، ترکیب کنند.
لازم به ذکر است که در مونیخ همچنان موضوع مهمی مانند تمدید با جاشوا کیمیش نیز مطرح است.
 

نظر شما