شناسهٔ خبر: 67502373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سعید جلیلی در جمع حامیانش مطرح‌ کرد؛

کشور ما هم هسته‌ای می‌شود و هم موشکی/ افرادی از طریق تحقیر ملت می‌خواهند تحریم را کارآمد نشان دهند

سعید جلیلی در جمع حامیانش مطرح‌ کرد؛ همایش حامیان سعید جلیلی عصر امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم همایش حامیان سعید جلیلی با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و همچنین شعرخوانی ولی‌الله کلامی زنجانی در مصلی تهران آغاز شد.

پس از سخنرانی دو تن از هواداران سعید جلیلی و اجرای موسیقی و اجرای سرود، سعید جلیلی (نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری) به همراه علی نیکزاد، سید پرویز فتاح و محسن منصوری در جمع هوادارانش حاضر شد.

علی نیکزاد به عنوان اولین سخنران اظهار کرد: ما دیدیم که این مردم چگونه از شهید رییسی استقبال کردند. می‌خواهیم فرمایشات مقام معظم رهبری در حکمرانی اسلامی انجام شود و راه شهید رییسی ادامه داشته باشد. ما دنبال کسی هستیم که مبارز باشد، معقتد باشد و آن کسی نیست جز کاندیدای محترم شما، آقای جلیلی. گفتند شما برنامه ندارید درحالیکه دکتر جلیلی برای روستاها، شهرها، کشاورزی، معیشت، ازدواج جوانان و دیوان‌سالاری اداری‌مان برنامه دارد. راه شهید رییسی ادامه پیدا خواهد کرد و همه ما روز جمعه کار را یکسره خواهیم کرد و انشاالله این بیرق به دست آقای جلیلی می‌افتد.

در ادامه سید پرویز فتاح اظهار کرد: عزیزان من بینی و بین‌الله وقتی اصلحی هست ما تابعیم. وقتی آقای جلیلی آمدند و به دور دوم راه پیدا کردند، ما اعلام می‌کنیم و من به عنوان یکی از ارادتمندان آمده‌ام تا اعلام بکنم ما پای کاندیدای اصلح ایستاده‌ایم. من اطمینان دارم با آمدن آقای جلیلی راه حاج قاسم، مدافعین حرف و راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد. آقای جلیلی نشان دادند که برای همه امور برنامه دارند. به عنوان کسی که سه حکم از طرف رهبر معظم انقلاب گرفته‌ام، همه بدانند که جلیلی برنامه دارد. آقای دکتر جلیلی حامی مستضعفان و محرومان هستند، من مسئول کمیته امداد بودم، از بهزیستی حمایت کردم؛ محرومان، مستضعفان، کارگران و مددجویان با امید به ایشان نگاه می‌کنند. آقای دکتر جلیلی بازمانده راه شهیدان و جانبازان است و این راه ادامه پیدا خواهد کرد. ما افتخار می‌کنیم که از دل این انقلاب یک فرد خالص و صاف و ساده بیرون آمده و آن‌ها از این می‌ترسند. ما اعتقاد داریم، نصرت و پیروزی از آن ماست و به فضل الهی راه رهبری، مقاومت و عزت با حضور دکتر جلیلی ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه محسن منصوری رییس ستاد سعید جلیلی با خواندن نامه حمایت خانواده شهید رییسی از سعید جلیلی اظهار کرد: مردم عزیز ما با دو گفتمان مواجهیم، گفتمان دولت سوم روحانی یا تداوم گفتمان شهید رییسی. در دولت سوم روحانی، دولت برجام‌های بی‌فرجام ادامه پیدا خواهد کرد. دولت سوم روحانی، دولت افتخارهای نمایشی خواهد بود. دولت مسئولیت‌گریزی، مزخرف خواندن مسکن مهر، از دست رفتن جان ۷۰۰ نفر از هموطنان ما در دوره کرونا، دولت تعطیلی کارخانه‌ها و دولت قهقهه با دشمن و در یک کلام گفتمان ناکارآمدی، در نقطه مقابل امتداد دولت شهید رییسی عزیز، گفتمان جبهه مقاومت، عزت، اقتدار، پاسخگویی، کار برای مردم، در میان مردم بودن، مبارزه بی‌امان با فساد، حضور میدانی، میدان دادن به جوانان، بن‌بست‌شکنی وجود دارد. مردم عزیز در نتیجه سه سال گفتمان شهید رییسی اکثر مشکلات برطرف شد و روز جمعه همه برای امتداد گفتمان اسلامی، کاندیدای اصلح که دکتر جلیلی است را انتخاب خواهیم کرد. هر کدام از شما یک ستاد بزرگ فعال هستید و با تمام توان برای تغییر در این ساعات تلاش کنید.

در ادامه سعید جلیلی نامزد ریاست‌جمهوری در جمع هوادارانش اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این مکان مقدس در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردم. فلسفه حضور ما چیست، این شور و شوق و این شروع، این مسئولیت‌شناسی برای چیست. چرا شما عزیزان اینگونه با همه وجود و احساس به میدان آمدید، برای یک انتخاب بزرگ؟

وی افزود: ملت ما ملتی است که نشان داده هنر او هنر انتخابهای صحیح و نمونه است و ملت ما انقلاب اسلامی را انتخاب کرد و احیا شد، ۴۵ سال یک حرکت بزرگ را ادامه داد و از حوادث حماسه ایجاد کرد و حالا میخواهد بار دیگر انتخاب کند. ما امروز سر یک دوراهی هستیم، یک انتخاب می‌تواند برای ۴ سال و چه بسا ۴۰ سال آینده تاثیرگذار باشد. دشمنان ما از اولین انتخاب ما که انقلاب اسلامی بود راضی نبودند و هیچگاه جواب نگرفتند، امروز یک اهرم شکسته ناکارآمد به اسم تحریم به دست گرفته‌اند و هنوز میخواهند از آن استفاده کنند چون افرادی در این کشور از طریق تحقیر ملت میخواهند تحریم را کارآمد نشان دهند و ملت ما این اجازه را نخواهد داد. اگر زمانی دشمنان زر و زور اعمال می‌کردند امروز همان کار به تحریم تبدیل شده و تحریمشان برای این است که به ملتی بگویند شما نمی‌توانید، تحقیر آن‌ها این است که اگر ملتی در برابر فشار حداکثری دشمن می‌ایستد و شهید رییسی نقشه‌شان را نقش بر آب می‌کند، کسانی با تحریف مساله و با تحقیر ملت خودشان می‌گویند دشمن خواست وگرنه شما نمی‌توانستید. کسانی می‌آیند ایران را ضعیف القا می‌کنند، به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند و این را یک منطق می‌دانند و میگویند اصلا نیازی به برنامه نیست. این یک نگاه است و ملت ما امروز در این انتخاب قرار گرفته است.

جلیلی تاکید کرد: آن‌ها راه حل‌شان یک راه حل غلط منسوخی است که در ده سال گذشته استفاده شد و می‌گویند به دشمن امتیاز بده و چیز دیگری هم نخواه. ملتی ایستاده است، ضعف‌ها را می‌بیند، مشکلات را می‌بیند. عزیزان ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد، ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد. ضعفی که با قدرت برطرف می‌شود نگاه انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی به قله‌ها نگاه می‌کند و کشور خودش را قفس نمی‌بیند بلکه مثل حاج قاسم حرم می‌بیند. این دو نگاه است، کسی که جمهوری اسلامی ایران را حرم می‌بیند تا کسی که کشور را قفس می‌بیند. امروز تمام تلاش دشمن این است که رو به تحریف واقعیت ها، تحریم و تحقیر می‌آورد چون می‌داند این ملت می‌ایستد و موفقیت‌ها را رقم می‌زند. می‌خواهند ملت ما را تحریم کنند تا هسته‌ای و موشکی نشود ولی ملت ما هم هسته‌ای می‌شود و هم موشکی.

این نامزد ریاست‌جمهوری در ادامه گفت: این ملت، یک ملت تمدن‌ساز است، با همین موفقیت‌ها امروز آنچه را که می‌خواهد محقق می‌کند و تکثیر می‌کند و یک الگو برای دنیا می‌شود. امروز قدرت جمهوری اسلامی در منطقه مهم‌ترین قدرت تاثیرگذار است. اگر صدها موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند او جرات جواب دادن ندارد. امروز جمهوری اسلامی یک الگو از حضور سالم و موثر زن مسلمان را در اجتماع نشان می‌دهد. او ناچار است به تحریف روی آورد چون امروز الگوی زن موفق ما او را به چالش کشیده است. آن‌ها می‌خواهند نقاط قدرتمان را هدف بگیرند و می‌دانند زن، امروز نقطه قوت ایران است. امروز ملت ما یک قدرت شده است.

وی افزود: امروز کشور نه تنها با برنامه اداره می‌شود بلکه می‌تواند جهش داشته باشد و همه اینها بر اساس واقعیت و مطالعه است. او می‌فهمد یک فرزند عشایری این ملت، وقتی زیر سایه قرآن و اهل بیت تربیت شده، کابوس بزرگترین ابرقدرت دنیا می‌شود، به طوری که رییس جمهورش می‌گوید سردار سلیمانی کابوس من است.

جلیلی تاکید کرد: امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید با فساد مبارزه شود پا به میدان گذاشتم. امروز به پشتوانه اینکه شما از جهش ایران دفاع خواهید کرد، به دنبال نیروهای پیشرفته هستیم. ما در یک بزنگاه تاریخی هستیم و امروز به مدد دانشمندان و متخصصانمان در مرزهای دانش حرکت می‌کنیم و انشاالله قدرت و پیشرفت کشور را ارتقا و جهش خواهیم داد. من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید کشور در عرصه عدالت ظهور و بروز پیدا کند، پا به این عرصه گذاشته‌ام.

وی افزود: حساب و کتاب دولت مشخص خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که رانت‌خواران به حرکتشان ادامه دهند. هم در برابر فساد داخلی می‌ایستیم و هم در برابر دشمن خارجی، چهار سال آینده باید کشور ما جهش پیدا کند و باید همانطور که رهبری فرمودند هشت سال رکود اقتصادی، نابسامانی‌های اقتصادی را جبران کنیم و علاوه بر آن به سوی قله‌های پیشرفت جهش کنیم. اگر از یک جهان فرصت می‌گوییم که ثمره‌اش باید یک ایران جهش باشد لازمه‌اش این است که هر کدام از شما بداند و احساس کند که در این حرکت می‌تواند مشارکت داشته باشد. ایران برای همه ایران است، من به آن عده‌ای خاص که می‌گویند نمی‌شود، می‌گویم که می‌شود و ما می‌توانیم.

وی ادامه داد: این انتخاب یک انتخاب عقلایی است و ما در این فرصت باقیمانده باید مباحث‌مان را مطرح کنیم تا انشاالله با انتخاب مردم حرکت پرشکوه به سوی جهش را آغاز کنیم. با انتخاب شما مردم این حرکت ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است جعفر دهقان، محسن افشاری، احمد میرعلایی، جواد شمقدری، شفیع آقامحمدیان، ابوالفضل همراه و محمدرضا داوودنژاد هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما