شناسهٔ خبر: 67501982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در جمع مردم تهران

جلیلی: عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند/ ایران برای «همه» است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند

محسن فرامرزی

سعید جلیلی در گردهمایی مردم تهران در مصلّی با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، و راه حل آن‌ها برای مشکلات، فقط یک راه حل غلط است که در ۱۰ سال گذشته اجرا شد، گفت: ایران برای «همه» است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی عصر چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در گردهمایی حامیانش در مصلی تهران گفت: برای یک انتخاب بزرگ همه اینجا جمع شده‌ایم. ملت ما نشان داده است که هنرش انتخاب صحیح است. ملت ما با انقلاب، اسلام را انتخاب کرد و ۴۵ سال از حوادث، حماسه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ما امروز در یک دو راهی هستیم که بر  آینده ما تاثیرگذار است. دشمن از انقلاب اسلامی راضی نبود و جنگ، ترور، تحریم و فشار اقتصادی آوردند اما موفق نبودند. امروز تحریم را بدست گرفته و می خواهند از آن استفاده کنند چون کسانی در داخل کشور با تهدید ملت می‌خواهند تحریم را کارآمد جلوه دهند ولی ملت اجازه نمی‌دهد. امروز اهرم آن‌ها تحریم و تحقیر شده است. دشمن می‌گوید در فشار حداکثری شکست خورده ولی در داخل کسانی با تحریف موضوع و تحقیر ملت خودشان می‌گویند دشمن خودش نخواست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، افزود: راه حل آن‌ها برای مشکلات یک راه حل غلط است که در ۱۰ سال گذشته اجرا شد. راه حل آن‌ها این است که امتیاز بده تا اخم دشمن کم شود و چیزی نخواهد.

جلیلی همچنین اظهار کرد: ملت مشکلات را می‌بیند اما ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد. ضعف با امتیاز  دادن برطرف نمی‌شود. انقلاب اسلامی به قله نگاه می‌کند و به حداقل اکتفا نمی‌کند. ملت کشور خود را قفس نمی‌بینید بلکه مثل شهید سلیمانی، کشور را حرم می‌بیند.

وی افزود: دشمن ملت را تحریم می‌کند  تا  ایران هسته‌ای و موشکی نشود اما ملت ما هم هسته‌ای می‌شود و هم موشکی می‌شود. دشمن می‌داند این ملت تمدن‌ساز است و آن‌چه می‌خواهد، بدست می‌آورد و یک الگو برای دنیا می‌شود. در منطقه، قدرت ایران مهمترین قدرت تاثیرگذار است و صدها موشک به رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند و او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جلیلی ادامه داد: دشمن می‌بیند ایران یک الگو از حضور اجتماعی زنان مسلمان ارائه کرده است. او ناچار است به تحریم و تهدید رو بیاورد. هدف آن‌ها این است که نقطه قوت ما را هدف قرار دهد. دشمن می‌داند «زن» نقطه قوت ماست. وقتی موفق نمی‌شود، تحریف می‌کند. برخی هم می‌گویند شما طالبان هستید.

وی افزود: برنامه ما برای جهش کشور است. کشور ما همه امکانات طبیعی و شما مردم را دارد. یک جهان فرصت با حضور شما مردم به یک ایران جهش تبدیل می‌شود.

جلیلی گفت: شما می‌خواهید با فساد مبارزه شود و من به همین دلیل پا به میدان گذاشته‌ام. ما در بزنگاه تاریخی هستیم. امروز به مدد جوانان و متخصصان شما در مرزهای دانش حرکت می‌کنیم و ان‌شاءالله قدرت کشور را ارتقا و جهش می‌دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حساب و کتاب دولت تنطیم خواهد شد. رانت خواران نمی‌توانند به بیت‌المال دست درازی کنند. هم در برابر فساد داخلی می‌ایستیم هم فشار خارجی. کشور باید جهش پیدا کند. ما هشت سال رشد منفی و صفر و رکود و نابسامانی داشته ایم و الان باید جبران کرد و به سوی قله‌ها جهش کنیم. همه مردم باید متناسب با استعداد خود باید احساس کنند تا در جهش بزرگ ایران نقش دارند. ایران برای همه است نه عده ای خاص که رانت و تبعیض دارند و در بزنگاه‌ها القای ناامیدی کنند و بگویند نمی شود. ملت می‌گوید می‌شود و ما می‌توانیم.

جلیلی افزود: در ساعات آینده باید با قدرت، این مسائل را برای مردم  تبیین کنیم و هرکس نقش خود را ایفا کند تا با انتخاب مردم، از صبح شنبه حرکت به سمت جهش را شروع کنیم.

هم‌چنین پرویز فتاح در مراسم حامیان سعید جلیلی در مصلی تهران گفت: وقتی اصلح وجود دارد، ما تابعیم. وقتی آقای جلیلی به دور دوم آمدند، من شخصا اعلام می‌کنم پای کاندیدای اصلح ایستاده‌ایم. با آمدن جلیلی راه حاج قاسم و مدافعین حرم و مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:  با اطمینان می‌گویم که جلیلی برای همه امور کشور برنامه دارد. وی تابع محرومان، مستضعفین و کارگران است. افتخار می کنیم از دل انقلاب یک فرد خالص و سالم در انتخابات حضور دارد. نصرت و پیروزی از آن ماست و راه نطام اسلامی و رهبر و عزت ادامه می یابد.

محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات در این مراسم پیام خانواده شهید رئیسی در حمایت از سعید جلیلی   را خواند. در این بیانیه آمده است که از شما مردم دعوت می‌کنیم ضمن حضور پرشور و آگاهانه و با انتخاب درست نگذاریم گفتمان ما می‌توانیم به گفتمان نمی‌شود و نمی‌توانیم تبدیل شود. راه شهید رئیسی پیش روی ماست. امید داریم برادر گرامی سعید جلیلی بتواند با صیانت از شهید جمهور، ادامه دهنده این مسیر  باشد.

منصوری همچنین در سخنرانی خود گفت: دولت سوم روحانی دولت صبح جمعه فهمیدن، دولت معطل کردن پروژه های کشور، دولت خاموشی مکرر در کشور، دولت قهقههٔ با دشمن، دولت بی شناسنامه خواندن منتقدان خواهد بود اما  ادامه دولت شهید رئیسی با حضور سعید جلیلی گفتمان اتمام طرح های نیمه تمام، حمایت از مظلومان جهان و مقاومت، گفتمان کارآمدی و پاسخگویی، در میان مردم بودن، مبارزه با فساد، میدان دادن به جوانان، بن بست شکنی خواهد بود.

همچنین نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در مصلی تهران گفت:دیدیم که مردم چگونه شهید رئیسی را استقبال و بدرقه کردند و از خداوند سبحان و رحمان می‌خواهیم که مهر و محبت آقای دکتر جلیلی را در دل مومنان و مومنات قرار دهد.

 وی ادامه داد: می‌خواهیم که فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط آقای جلیلی در باب حکمرانی و سلامت اخلاقی، اعتقادی و فکری انجام شود.  ما به دنبال کسی هستیم که مبارز و مجاهد باشد و طهارت اقتصادی داشته باشد و مراقبت کند.

نیکزاد افزود: گفتند شما برنامه ندارید اما جلیلی حتما برنامه برای عمران شهری، روستایی، صنعت، کشاورزی و برای معیشت و دیوان سالاری برنامه دارد. حتما بدانید که راه شهید رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد و همه ما در روز جمعه کار را یکسره خواهیم کرد و آنچه توسط شهید رئیسی در ریل درست قرار گرفت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما