شناسهٔ خبر: 67502592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جلیلی: به پشتوانه مردم به میدان آمده‌ام

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من امروز به پشوانه‌ای که شما می‌خواهید اقتدار ایران افزایش یافته و با فساد مبارزه شود، برنامه دارم و به میدان آمده‌ام. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من امروز به پشوانه‌ای که شما می‌خواهید اقتدار ایران افزایش یافته و با فساد مبارزه شود، برنامه دارم و به میدان آمده‌ام.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه در اجتماع هواداران خود در محل مصلای تهران بیان کرد: فلسفه حضور ما این است که برای یک انتخاب بزرگ به میدان آمده‌ایم و ملت ما نشان داده که هنر او انتخاب‌های بزرگ است.

وی بیان داشت: امروز با گذشته ۴۵ سال از انقلاب ملت به دنبال حماسه دیگر است و می‌خواهد بار دیگر انتخابی بزرگ داشته باشد.

جلیلی ادامه داد: امروز ما بر سر یک دوراهی هستیم دوراهی یک انتخاب که می‌تواندبر ۴ سال آینده و بلکه بر ۴۰ سال آینده ما تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: دشمنان ما از اولین روزهای انقلاب از ما ناراضی بودند و با همه قدرتشان جلو آمده جنگ تحریم و فشارهای اقتصادی بر ما تحمیل کردند اما جواب نگرفتند امروز نیز اهرم شکسته و ناکارآمدی به نام تحریم در دست گرفته‌اند و همچنان می‌خواهند از آن استفاده کنند چرا که کسانی در کشور با تهدید و تحریف آنچه می‌گذرد می‌خواهند تحریم‌ها را کارآمد نشان دهند اما ملت ما این اجازه را به آنان نخواهد داد.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر زمانی دشمنان از زر و زور علیه ما استفاده می کردند، امروز به دنبال تحریم، تحقیر و تهدید هستند؛ تحقیر آنها این است که شما فقط می‌توانی آبگوشت بزباش درست کنی و تو نمی‌توانی. اما شهید رئیسی نقشه آنها را نقش بر آب کرد، به گونه‌ای که اعتراف می‌کنند شکست فاحشی خوردیم.

وی اضافه کرد: برخی با تحریف موضوع، با تحقیر خودشان و ملتشان می‌گویند او نخواست وگرنه این نمی‌شد.

جلیلی تاکید کرد: امروز کسانی به دنبال القای ضعف و ناامیدی در کشور هستند به نداشتن برنامه و به عدم اشرافشان به مسائل افتخار می‌کنند و آن را یک منطق می‌دانند. ملت ما امروز در این انتخاب قرار گرفته که چه چیز را دنبال کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این گروه با مطرح کردن گرانی، تورم، مسکن و غیره، یک راهکار غلط منسوخ که در ۱۰ سال گذشته تجربه شده را دوباره علم می‌کنند که "امتیاز بده و اخم دشمن را جمع کن". حال ملت ضعف‌ها، مشکلات و آسیب‌ها را می‌بیند، اما ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد نه با ضعف و امتیاز دادن و این نگاه انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند بلکه به قله‌ها نگاه می‌کند، اظهار داشت انقلاب کشور خودش را در قفس نمی‌بیند بلکه همانند حاج قاسم هدف می‌بیند. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز تمام تلاش دشمن این است که به تحریم، تحقیر و تحریف واقعیت‌ها روی بیاورد، زیرا می‌داند این مسائل یک ملت را بی‌اراده می‌کند، اما نمی‌داند در مقابل ملتی ایستاده که خواست تا شاه برود و شاه رفت و در مقابل صدام ایستاد.

وی بیان داشت: همه آنان می‌خواهند ملت ما را تحریم کند تا هسته‌ای و موشکی نشود، اما با وجود تلاش آنها ملت ما هم هسته‌ای و هم موشکی شد و هم در مرزهای دانش حرکت می‌کند و دشمن از این مسئله نگران است، زیرا این ملت یک ملت تمدن ساز است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی هرچه می‌خواهد را محقق و تکثیر می‌کند و الگویی برای جهان می‌شود و امروز قدرت جمهوری اسلامی مهمترین قدرت تاثیرگذار در منطقه است.

جلیلی یادآور شد: صدها موشک به رژیم منحوس صهیونیستی شلیک کردیم و او هیچ غلطی نتوانست بکند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دشمن می‌بیند که امروز جمهوری اسلامی فقط در دفاع مقدس پیشرفت علمی و صنعتی نیست، بلکه الگویی از حضور سالم و موثر زن مسلمان در اجتماع نشان می‌دهد. او ناچار است به تحریم و تحریف روی بیاورد زیرا الگوی زن مسلمان ما او را به چالش کشانده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اینکه امروز روسای جمهور آمریکا و فرانسه برای زنان ایرانی اشک تمساح می‌ریزند، هدفشان این است که نقاط قوت شما را هدف قرار دهند. زیرا آنان فهمیدند که زن در جامعه ما نقطه قوت نظام است و مجبور از همه اهرم‌های رسانه‌ای خود را به کار بگیرد، اما وقتی می‌بیند نمی‌تواند، تهدید می‌کند و امروز ملت ما یک قدرت شده است.

جلیلی تاکید کرد: من امروز به پشوانه‌ای که شما می‌خواهید اقتدار ایران افزایش یافته و با فساد مبارزه شود، برنامه دارم و به میدان آمده‌ام.

وی گفت: من امروز به پشتوانه اینکه شما از جهش ایران دفاع می‌کنید، به دنبال راه‌های پیشرفت هستم.

جلیلی تصریح کرد: ما امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم و متاسفانه در ادوار گذشته به دلیل چاه‌های فاسد قاجار و پهلوی غفلت تاریخی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به مدد همین جوانان، دانشمندان و متخصصان، در مرزهای دانش حرکت می‌کنیم و انشالله در همین بزنگاه تاریخی با قدرت و پیشرفت کشور را ارتقا و جهش خواهیم داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید کشور بر مدار عدالت حرکت کند به عدالت در عرصه‌های مختلف آن ظهور و بروز یافته و با فساد مبارزه شود خاطر نشان می‌کنم دولت حساب و کتاب پیدا خواهد کرد و نفس رانتخواران را خواهیم گرفت.

وی اظهارداشت: با قدرت از منافع ملت دفاع می‌کنیم، در برابر فشار خارجی و فساد داخلی می‌ایستیم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم که قدرت ما را محدود کند. جلیلی گفت: در چهار سال آینده باید کشورمان جهش یابد و ما باید ۸ سال رشد اقتصادی منفی، ۸ سال معطلی برای توسعه، ۸ سال رکود و ۸ سال نابسامانی اقتصادی را جبران و بلکه به سوی قله‌های پیشرفت جهش کنیم.

وی بیان داشت: لازم آن این است که هر یک از شما از پیر، جوان، زن، مرد و نوجوان بتواند متناسب با استعداد خودش نقش آفرینی و در این حرکت بزرگ مشارکت داشته باشد. این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ایران برای همه ایرانیان است، نه برای یک عده خاص که با رانت از همه امکانات برخوردار می‌شوند و مشکلات را بزرگنمایی می‌کنند. جلیلی تاکید کرد امروز باید با قدرت در این ساعات باقیمانده مباحث را تبیین کرد و هر یک از شما باید نقش باشکوه خود را ایفا کند تا با انتخاب مردم و تقدیر خداوند از صبح شنبه حرکت پرشکوه به سوی جهش را آغاز کنیم و این ممکن است.

درحال تکمیل

نظر شما