شناسهٔ خبر: 67502356 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره وضعیت ورزشکاران برای حضور در المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

هاشمی: پیش‌بینی نشان‌ها در المپیک باعث استرس ورزشکاران می‌شود

هاشمی: پیش‌بینی نشان‌ها در المپیک باعث استرس ورزشکاران می‌شود

صاحب‌خبر -

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک  در حاشیه انتخابات فدراسیون ووشو، درباره رسیدن سهمیه‌های المپیک به عدد ۴۰ اظهار کرد: خدا راشکر پیش‌بینی‌هایی که در مورد تعداد ورزشکاران‌مان در المپیک پاریس داشتیم، درست بود. با توجه به شرایط فدراسیون‌ها که ۱۶ فدراسیون تثبیت‌شده نبودند و به صورت سرپرستی اداره می‌شدند و با توجه به شرایط رشته‌های توپی که موفق به کسب سهمیه نشدند که آن‌هم به دلیل مباحث مدیریتی و پوست‌اندازی بود، نهایتا ۳۹ سهمیه به اضافه یک که دیروز ثبت شد، ۴۰ سهمیه در قالب ۱۳ رشته ورزشی داریم.

او افزود: کاروان کشورمان از لحاظ تعداد کم است و کاراته هم عملا حذف شده است. با این تعداد و با ۷۵ نفر کادر فنی و ۱۰ نفر کادر رسانه‌ای یک جمعیت ۱۲۴ نفره‌ای را داریم، اما امیدواریم عزیزان ورزشکار با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته المپیک و با حمایت حامیان مالی و پاداش‌هایی که در نظر گرفتیم و با اردو‌های خوبی که داشتیم ان‌شاالله افتخارآفرینی و دل مردم را شاد کنند و شادابی و انسجام را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

هاشمی درباره زمان برگزاری مراسم رونمایی از لباس ورزشکاران در المپیک گفت: ما ۲۵ تیرماه ورزشکاران را به المپیک پاریس می بریم و احتمالا ۴، ۵ روز قبل از آن مراسم رونمایی لباس برگزار می شود.

او درباره پیش بینی اش از تعداد مدال ها گفت: به خاطر اینکه استرس به ورزشکاران وارد می شود تعداد مدال ها را پیش بینی نمی کنیم.

نظر شما