شناسهٔ خبر: 67500534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهرستان کرمان بیش از ۱۲ هزار رای اولی دارد - اکونیوز

اقتصاد ایران: کرمان- فرماندار کرمان گفت: شهرستان کرمان دارای ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی است و تقاضا داریم این افراد حتما با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، از حق خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح چهارشنبه در جلسه هیئت اجرایی دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در سلامت کامل برگزار شد.

وی افزود: دور نخست انتخابات چهاردهم با همکاری آحاد جامعه برگزار شد و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

بابایی سپس ضمن قدردانی از اعضای هیئت اجرایی و مجریان انتخابات در کرمان، بیان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد تلاش فراوان همه اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی بودیم.

وی ادامه داد: جمع زیادی از اقشار مختلف مردم به عنوان مجری، مسئولیت برگزاری انتخابات را به عهده گرفتند.

فرماندار کرمان تصریح کرد: خوشبختانه مردم با کمترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت این امر خطیر را اجرایی کردند.

بابایی افزود: شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور اول تغییری نخواهد داشت و تنها در برخی شعب سیار برای رفاه حال مردم اصلاحاتی انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثراً همان افراد دور اول انتخابات هستند و در صورت انصراف، با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند.

وی تاکید کرد: توزیع تعرفه، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رأی، تأمین اقلام و پشتیبانی انتخابات از جمله اقدامات پیش روی ستاد انتخابات تا روز ۱۵ تیرماه است.

بابایی در مورد تعداد رأی اولی‌های شهرستان کرمان نیز گفت: در این دوره از انتخابات دارای ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رأی اولی هستیم.

فرماندار کرمان در پایان تاکیدکرد: درخواست می‌کنیم رأی اولی‌ها حتماً با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، از این حق خود استفاده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما