شناسهٔ خبر: 67491441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اعلام کرد

بیش از ۱۲ هزار نفر رای اولی در شهرستان کرمان داریم

فاطمه افضلی

فرماندار کرمان گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی داریم و درخواست می‌کنیم حتماً با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای از این حق خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

علی بابایی امروز ۱۳ تیرماه در جلسه هیئت اجرایی دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و تمام مجریان انتخابات اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شاهد تلاش فراوان همه اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی بودیم و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم به عنوان مجری، مسئولیت برگزاری انتخابات را به عهده گرفته و با کمترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت این امر خطیر را اجرایی کردند.

وی افزود: شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور اول تغییری نخواهد داشت و تنها در برخی شعب سیار برای رفاه حال مردم اصلاحاتی صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثراً همان افراد دور اول انتخابات هستند و در صورت انصراف، با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند.

وی تاکید کرد: توزیع تعرفه، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رای، تامین اقلام و پشتیبانی انتخابات از جمله اقدامات پیش روی ستاد انتخابات تا روز ۱۵تیرماه است.

بابایی در مورد تعداد رای اولی‌های شهرستان نیز گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی داریم و درخواست می‌کنیم حتما با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای از این حق خود استفاده کنند.

فرماندار کرمان گفت: دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در سلامت کامل با همکاری آحاد جامعه برگزار و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما