شناسهٔ خبر: 67490882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار کرمان:

کرمان ۱۲ هزار و ۶۲۰ رأی اولی دارد

فرماندار کرمان گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ رأی اولی داریم که درخواست می‌کنیم با حضور در پای صندوق اخذ رأی از حق خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، علی بابایی در جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و مجریان انتخابات اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شاهد تلاش‌های فراوان اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی بودیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت کثیری از گروه‌های مختلف مردم به عنوان مجری، مسئولیت برگزاری انتخابات را به عهده گرفته‌اند و با کم‌ترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت این امر خطیر را اجرایی کردند، افزود: اعضا ضمن بازدید از شعب اخذ رأی در روز انتخابات و پیش از آن، به‌صورت مستقیم فرایند برگزاری انتخابات را رصد کردند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور نخست تغییری نخواهد داشت و تنها در بعضی شعب سیار، جهت رفاه حال مردم اصلاحاتی صورت گرفته است، تصریح کرد: عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثراً همان افراد دور نخست هستند و در صورت انصراف، با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه دور نخست در سلامت کامل با همکاری تک‌تک جامعه برگزار و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفت، بیان کرد: توزیع تعرفه، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رأی، تأمین اقلام موردنیاز شعب از جمله اقدامات پیش‌روی ستاد انتخابات تا روز پانزدهم تیر است.

بابای خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ رأی اولی داریم که درخواست می‌کنیم با حضور در پای صندوق اخذ رأی از حق خود استفاده کنند.

نظر شما