شناسهٔ خبر: 67486338 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وقوع قتل یک زن و شوهر در رشت

فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در کوی امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از یکساعت حین فرار با یک دستگاه خودروی پارس در شهرستان انزلی دستگیر شد. فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در کوی امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از یکساعت حین فرار با یک دستگاه خودروی پارس در شهرستان انزلی دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛  سرهنگ "محمود حافظی" در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه کوی امام رضا علیه السلام شهرستان رشت، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که مردی به علت اختلافات شخصی با یک خانواده درگیر شده و پس به قتل رساندن زن و شوهر با ضربات چاقو و زخمی کردن کودک خانواده از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه بلافاصله با سرعت عمل ماموران قاتل حین فرار با یک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان انزلی در کمتر از یکساعت شناسایی و دستگیر شد بیان داشت: پسر بچه زخمی خانواده جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دادستان مرکز استان به همراه ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل وقوع قتل حضور دارند افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده از طریق مرجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما