شناسهٔ خبر: 67484116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اسبق آموزش و پروش:

معلمان باید چهره به چهره مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند

رشت - ایرنا - وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل جایگاه آموزش و پرورش در جامعه در فرصت باقیمانده معلمان باید ازطریق چهره به چهره و نفر به نفر مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی اصغر فانی غروب سه شنبه در جمع فرهنگیان گیلان در ستاد انتخاباتی مرکزی پزشکیان در رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه کشور است و با جمعیت بزرگی از جامعه ارتباط دارد که این ظرفیت و فرصت خوبی برای جلب مشارکت است.

این سیاستمدار اصلاح طلب افزود: وزارت آموزش و پرورش حساس ترین دستگاه دولتی است زیرا کوچکترین تصمیم در این وزارتخانه تمامی جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل این قشر می تواند در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تاثیر مهمی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان هنوز مورد اعتماد و مرجع مردم هستند و اعتماد مردم به معلمان و مدیران قابل قیاس با هیچ قشر دیگری در جامعه نیست و به همین دلیل نقش ممتازی در جامعه دارند اما متاسفانه این قشر آنگونه که باید تا کنون مورد توجه دولتها قرار نگرفته اند.

فانی با تاکید به ترغیب مردم برای حضور حداکثری در دور دوم انتخابات بیان کرد: ما باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا اگر با صندوقها قهر کنیم رقیب پیروز می شود و لطمه آن به همه جامعه وارد می شود زیرا مملکت را به دست افرادی می دهیم که کارشناس و متخصص نیستند و منابع کشور را هدر می دهند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پزشکیان مخلص ، پاک دست و از جنس مردم و برای مردم است و امیدواریم که روز جمعه با مشارکت حداکثری مردم به عنوان منتخب آنان بالا بیاید.

نظر شما