شناسهٔ خبر: 67484814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

علیرضا زاکانی:

پزشکیان با وعده گرانی بنزین، وعده به بدبختی مردم می‌دهد

شهردار تهران گفت: شما اخیرا دیدید که رییس ستاد پزشکیان چه می‌گوید و وعده به گرانی بنزین و بدبختی مردم می‌دهد، وعده افزایش قیمت بنزین به ۲۵ هزار تومان از ستاد پزشکیان ناشی از عدم درک مردم مستضعف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علیرضا زاکانی، امروز _ سه‌شنبه دوازدهم تیر_ در جمع طرفداران سعید جلیلی در مسجد صاحب الزمان شهرکرد با بیان این‌که، ما در آستانه تجلی مردم سالاری دینی هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موهبت انتخاب و مردم سالاری را به مردم داد و ما برای یک بار دیگر در مسیر انتخاب قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: آینده دولت نامزدها همان گذشته خود و حامیان آن‌ها هستند، نمی‌دانم چرا عده‌ای با مردم رو راست نیستند و نمی‌گویند در گذشته چه بلایی سر این کشور آوردند و چطور با این پرونده خرابشان بازهم وارد انتخابات شده‌اند.

شهردار تهران گفت: ما تاکنون از پزشکیان برنامه‌ای ندیدم و از اساس کار این نامزد کلی گویی است، آن‌که کلید می‌آورد و برنامه داشت کشور را به باد داد، پزشکیان که دیگر نه کلیدی و نه برنامه‌ای دارد، قرار است که چه کاری انجام دهد.

زاکانی تصریح کرد: وزیر دولت روحانی به ده میلیون مردم ایران اهانت می‌کند و به ما می‌گوید طالبان، نگاه شما به مردم، نگاه ابزاری ست، اگر مردم به شما رأی دهند خوب اند اگر به شما رأی دهند مردم بد هستند.

وی ادامه داد: ما رئیس جمهور مسؤلیت پذیر می‌خواهیم، رئیس جمهوری که صبح شنبه بلند شود و ببیند بنزین گران شده است، بود و نبودش برای ما فرق ندارد.

شهردار تهران اضافه کرد: آن کلیدی که روحانی نشان داد کلیدی بود کدخدا به آن داد و به جای گشایش سفره، نان سفره مردم را برداشت، روحانی یک دولت ویرانه را به دولت شهید رئیسی داد و همین باعث شد در این دولت گشایشی در زندگی شما ایجاد نشود.

زاکانی عنوان کرد: پزشکیان به کارنامه دولت خاتمی که بزرگترین قراردادهای فساد در آن منعقد شد می‌بالد.

وی افزود: شهید رئیسی رابطه‌اش با مردم مبتنی بر خدمت بود و به خاطر همین موضوع با آن مخالفت می‌کردند، امروز هم به همین دلیل با سعید جلیلی مخالف هستند.

شهردار تهران اظهار کرد: شما اخیراً دیدید که رئیس ستاد پزشکیان چه می‌گوید و وعده به گرانی بنزین و بدبختی مردم می‌دهد، وعده افزایش قیمت بنزین به ۲۵ هزار تومان از ستاد پزشکیان ناشی از عدم درک مردم مستضعف است.

نظر شما