شناسهٔ خبر: 67483781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاضی‌زاده هاشمی:

عزت امروز مرهون پیروی از ولایت است/ فرصت انتخاب میان دو تفکر مدیریتی

زهرا عسگری

کاندیدای دوره اول انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات را فرصت انتخاب میان دو تفکر و روش تکنوکرات‌ها و مدیریت جهادی دانست.

صاحب‌خبر -

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز، ۱۲ تیرماه در اجتماع حامیان سعید جلیلی در شیراز با بیان اینکه انتخابات این دوره ریاست جمهوری تفاوت دو روش است، یک روش را روش تکنوکرات‌ها و نشستن زیرباد کولر و روش دیگر را مدیریت جهادی دانست.

وی با بیان اینکه در روش مدیریت جهادی، مدیران شب و روز را برای خدمت به مردم نمی‌شناسند، افزود: فرصت انتخاب میان این دو روش برای مردم فراهم است که هر کدام را می‌خواهند انتخاب کنند و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

قاضی‌زاده هاشمی، سعید جلیلی را یک انسان ساده‌زیست و صادق توصیف و دوباره از وی اعلام حمایت کرد و افزود: ما از تفکر و سبک مدیریت جهادی حمایت می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناظره شب گذشته دو کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اینان قهرمانان ملی مانند شهید رئیسی و شهید سلیمانی را نمی‌پسندند و به همین دلیل در کلامشان به این قهرمانان توهین می‌کنند. گرچه مردم پاسخ این توهین‌ها را خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود ملت ایران را ملتی توصیف کرد که با تکیه بر خداوند حکومتی با ارزش‌های ولایی را مستقر کرده و از آن حمایت می‌کند و سپس افزود: در زمان ستمشاهی، رژیم پهلوی، جنوب کشور را به انگلیس و شمال را به روس‌ها واگذار کرد اما در دوران بعد از انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک این کشور جدا نشد.

قاضی‌زاده هاشمی با یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی عده‌ای شعار می‌دادند که امنیت و سیاست را بفروشیم تا اقتصاد داشته باشیم. سابقه این شعار را می‌توان در کشورهایی که سرنوشتشان به شکست انجامید، مشاهده کرد. چنانچه زمانی مصری‌ها هم چنین شعاری برای مذاکره با صهیونیست‌ها دادند اما در آخر شکست خوردند و اقتصادشان هم ورشکسته شد.

معاون رئیس جمهور، عزت امروز ایران اسلامی را یادآور شد و افزود: عزت امروز ایران اسلامی و اقتصادی که در یک دهه خوابیده بود، بعد از گذشت ۱۰ سال احیا شد که این نعمت دولت مردمی و پیرو ولایت است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه مردم به کارنامه کاندیدا تأکید کرد و افزود: در مناظرات مرحله اول انتخابات تأکید می‌کردم که افراد از رویاهای خود صحبت کنند بلکه از کارنامه صحبت کنند چنانچه امروز ما با افتخار از کارنامه دولت مردمی حمایت می‌کنیم اما آیا این افراد هم حاضر هستند از کارنامه دولتی که در آن پست و سمت داشتند، حمایت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: امروز عده‌ای از اقوام این کشور صحبت می‌کنند که به آنان ظلم شده و به آنان رسیدگی نشده است، اینان باید خودشان پاسخ دهند که طی ۳۲ سالی که مسئولیت داشتند، برای این اقوام چه کرده‌اند و امروز باید پاسخ این سئوال را خودشان بدهند.

انتهای پیام

نظر شما