شناسهٔ خبر: 67482716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار صدرا:

جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به صورت ویژه در دستور کار است

شهردار صدرا گفت: جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب یکی از اقدامات ویژه شهرداری صدرا در حوزه خدمات شهری است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری صدرا، مجتبی پارسایی با بیان اینکه پروژه‌ها بر اساس نیازهای شهر و شهروندان اجرا می‌شوند، اظهار کرد: از طریق سامانه ۱۳۷ پذیرای مطالبات مردمی هستیم.

وی با اعلام رسیدگی به یکی از مشکلات دیرینه‌ای که در شهر صدرا وجود دارد، افزود: جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب یکی از اقدامات ویژه شهرداری صدرا در حوزه خدمات شهری است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار صدرا با اشاره به این موضوع که از گزارش‌های مردمی به منظور ارتقای وضعیت شهر استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: چندین گروه شناسایی در قالب گشت‌های میدانی به منظور شناسایی محل تجمع سگ‌های بلاصاحب و جمع‌آوری آن‌ها در حال فعالیت هستند.

پارسایی با تاکید بر این موضوع که سلامت حیوانات در زمان جمع‌آوری و نگهداری حفظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: سگ‌های بلاصاحب به مرکز نگهداری با وسعت دو هزار مترمربع در منطقه ملوس جان منتقل می‌شوند.

وی با ارائه توضیحاتی در این زمینه اضافه کرد: این مرکز مجهز به درمانگاه، آزمایشگاه و اکیپ‌های دامپزشکی است.

به گفته شهردار صدرا، سگ‌های بلاصاحب در مرحله اول توسط دامپزشک معاینه شده و پس از تزریق واکسن و عقیم‌سازی، حیوانات بیمار در قرنطینه تحت درمان قرار می‌گیرند.

پارسایی با تاکید بر این موضوع که تمامی مطالبات جامعه در دستور پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد، از شهروندان صدرا دعوت کرد از طریق سامانه ۱۳۷ با شهرداری صدرا در تماس باشند.

شهردار صدرا در پایان از شهروندان درخواست کرد هشدارهای کارشناسان و دامپزشکان مبنی بر عدم تغذیه غیراصولی حیوانات بلاصاحب را جدی بگیرند.

نظر شما