شناسهٔ خبر: 67483803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دوره تخصصی مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی در پایتخت برگزار می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از برگزاری دوره تخصصی آموزشی «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» در پایتخت خبر داد و گفت: این دوره هفته آینده با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای و حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران برگزار می‌شود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محمد صائبی عصر سه‌شنبه از برگزاری دوره تخصصی آموزش «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» با تدریس «حمید شکری خانقاه» خبر داد و اظهار کرد: این دوره مختص مدیران دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌هاست که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برنامه و طرح ریزی شده و در شهرستان شهریار برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با تاکید بر اینکه ارتباطات فعال، ایجاد جریان‌سازی و استفاده مناسب از فناوری‌ها و نیروی انسانی متخصص مشخصه‌های اصلی و بارز روابط عمومی‌های فعال است، افزود: با داشتن این مشخصه‌ها شاهد رشد، بالندگی و پیشرفت در یک سازمان خواهیم بود.

دوره تخصصی مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی در پایتخت برگزار می‌شود

صائبی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی‌ها را در عصر کنونی که فضای مجازی رشد زیادی داشته است، بسیار مهم دانست و ادامع داد: یکی از پُرچالش‌ترین مواردی که هر سازمان و دستگاه با آن روبرو است بروز شایعات است که در صورت رفتار هوشمند روابط عمومی و استفاده از ابزارها و استراتژی‌های به موقع و درست این شایعات پیش‌بینی، پیشگیری و برای آنها برنامه‌های مدیریتی طراحی می‌شود.

مشاور استاندار تهران در ادامه ضمن دعوت از همه مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای حضور و مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر به تعامل و هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در پوشش و انعکاس خبری در روز انتخابات هشتم تیر ماه اشاره کرد.

وی یادآور شد: ضمن قدردانی از مشارکت همه روابط عمومی‌ها در این حوزه لازم می‌دانم اعلام کنم این روند برای روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت و ارزیابی عملکردها انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما