شناسهٔ خبر: 67429067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان

۳۹ درصد از مردم همدان در انتخابات شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مشخص شد که براساس آن سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به ترتیب حایز بیشترین میزان آرای ماخوذه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، حسن رضانیا با اعلام این خبر افزود: مجموع آرای ماخوذه استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۴۸ هزار و ۲۰۷ رای بود که نشانگر مشارکت ۳۹ درصدی مردم این استان است.

وی به نتایج آرای شمارش شده در این استان اشاره کرد و گفت: سعید جلیلی با کسب ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رای حایز بیشترین میزان آرا و مسعود پزشکیان نیز با کسب ۱۹۹ هزار و ۴۶۶ رای در جایگاه دوم قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: محمد باقر قالیباف نیز ۷۶ هزار و ۵۸۳ رای مردم استان را به خود اختصاص داد و حجت السلام مصطفی پور محمدی نیز پنج هزار و ۲۸۳ رای کسب کرد.

رضانیا گفت: ستاد انتخابات استان همدان در این هفته همچنان فعال است، تعرفه و همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری دور دوم آماده است.

به گزارش خبرآنلاین همدان و بنابر اعلام رضانیا، معاون سیاسی و امنیتی استان، یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در سطح استان همدان، توزیع شده بود.

وی گفت: تعداد واجدین شرایط رای در استان همدان نزدیک به ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر است که تعداد ۱۳ هزار نفر از این مجموع رای اولی هستند.

نظر شما