شناسهٔ خبر: 38422533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان نتایج آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مصطفی آزادبخت گفت :نتایج آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان اظهار داشت: در کل استان همدان تعداد نامزدها ۱۴۰ نفر بود و واجدین شرایط رای دادن نیز یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه  یک هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رای در کل استان فعال بود ابراز کرد: آرای ماخوذه ۶۲۸ هزار و ۲۲۷ رای و درصد مشارکت نیز  ۴۴.۷۲درصد گزارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه تعداد نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۵۵ نفر بودند تصریح کرد: واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه ۵۸۹ هزار و ۴۱۵ نفر بوده است.

آزادبخت تعداد شعب اخذ رای در  حوزه انتخابیه همدان و فامنین را ۳۵۲ شعبه اعلام کرد و گفت: آرای ماخوذه: ۲۱۱ هزار و ۳۵۲ رای و درصد مشارکت ۳۵.۹  درصد گزارش شده است.

وی به نامزدهای حائز حدنصاب آرا اشاره کرد و اظهار داشت: حمیدرضا حاجی بابایی ۹۵ هزار و ۷۲۷ رای و احمد حسین فلاحی ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای را کسب کرده است.

آزادبخت به حوزه انتخابیه ملایر اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای این حوزه  ۲۳ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر
و تعداد شعب اخذ رای نیز ۱۹۹ شعبه بوده است. آرای ماخوذه در این حوزه ۸۵ هزار و ۴۸۱ رای و درصد مشارکت نیز ۳۶.۸
بوده است.

وی افزود: نامزدهای حائز حدنصاب آرا در حوزه انتخابیه ملایر احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و هادی بیگی‌نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رای هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان به حوزه انتخابیه نهاوند اشاره کرد و گفت: تعداد نامزد های این حوزه  ۱۴ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۱۴۳  هزار و ۶۹۸ نفر و تعداد شعب اخذ رای ۱۴۷ شعبه بوده است. آرای ماخوذه این حوزه  ۷۶ هزار و ۵۳۵ رای و درصد مشارکت نیز  ۵۳.۳ گزارش شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در حوزه انتخابیه نهاوند علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای است.

وی به حوزه انتخابیه تویسرکان اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه این شهرستان ۱۰ نفر بوده و واجدین شرایط رای دادن نیز  ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر بوده اند. تعداد شعب اخذ رای این حوزه  ۱۰۰ شعبه و آرای ماخوذه ۳۹ هزار و ۳۳۷ رای و  درصد مشارکت ۴۷.۱ گزارش شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی استان همدان افزود: نامزد حائز حدنصاب آرا در شهرستان تویسرکان  محمد مهدی مفتح با ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای بوده است.

آزادبخت در بخش دیگری از سخنانش به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه این شهرستان ۲۲ نفر بوده و ۱۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر واجدین شرایط رای دادن بوده‌اند. تعداد شعب اخذ رای ۲۵۷ شعبه، آرای ماخوذه  ۱۰۸ هزار و ۸۸۴ رای و درصد مشارکت ۵۶.۶ درصد گزارش شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در این شهرستان عیسی جعفری با ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای اعلام شده است.

وی درباره حوزه انتخابیه اسدآباد اظهار داشت: تعداد نامزدهای این حوزه ۸ نفر بوده  ۷۹ هزار و ۶۹۲ نفر واجدین شرایط رای دادن بوده‌اند. تعداد شعب اخذ رای این حوزه  ۱۱۰ شعبه، آرای ماخوذه ۴۸ هزار و ۶۸۳ رای و درصد مشارکت نیز ۶۱.۱ درصد گزارش شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: نامزد حائز حدنصاب آرا در این شهرستان، کیومرث سرمدی واله با ۲۶ هزار و ۱۱۱ رای گزارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان به حوزه انتخابیه رزن و درگزین اشاره کرد و گفت: تعداد نامزدهای این حوزه ۸ نفر، واجدین شرایط رای دادن ۸۴ هزار و ۵۲ نفر، تعداد شعب اخذ رای ۱۲۲ شعبه، آرای ماخوذه ۵۷ هزار و ۹۵۵ رای و درصد مشارکت ۶۹ درصد اعلام شده است. نامزد حائز حدنصاب آرا در این حوزه انتخابیه حسن لطفی با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رای بوده است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما