شناسهٔ خبر: 67418110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ضرورت شناخت رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد

مشاور تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشهد یک شهر با فرصت بین‌المللی برای کشور و برای ملت است وامیدواریم رئیس جمهور آینده با شناخت دقیق از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد از آنان به خوبی برای کشور استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، سید محمد حسین علم الهدی عصر امروز با حضور در محل شعبه اخذ رای مؤسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی این مؤسسه عنوان کرد: به نظر می‌رسد شرایط کشور شرایط خاصی است و ما به مشارکت مردم و نشاط ملی قطعاً نیاز داریم و رئیس جمهور آینده فراغ از اینکه چه کسی باشد، حضور در انتخابات تأکید بر نشاط ملی است و مشارکت کردن مردم در بخش‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست می‌تواند اولویت اساسی باشد.
وی افزود: حل کردن مشکلات اقتصادی و مسائل سیاست خارجی زمان می‌برد و مردم هم این را می‌دانند اما اگر مسیر دولت آینده مسیر درستی باشد مردم در گروه‌های مختلف در برهه‌های زمانی نشان داده‌اند که همراه هستند و به نظر می‌رسد اگر از تلخ کامی‌ها بگذرند و رئیس جمهور آینده بر پایه صداقت و رفتار مناسب و برنامه‌های صحیح بتواند این نشاط ملی را ایجاد کند می‌تواند یک اولویت اساسی باشد تا به مرور زمان بتواند مسائل و مشکلات کشور را حل کند. قطعاً پرکاری و پرتلاشی رئیس جمهور شهید تراز جدیدی از رئیس جمهور در ذهن مردم ایجاد کرد وامیدواریم رئیس جمهور آینده براساس انتخاب مردم بتواند این تراز را حفظ کند و این پرتلاشی را مردم به وضوح ببینند.
مشاور تولیت آستان قدس رضوی گفت: در شهر مشهدطی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی اتفاق افتاده و وجود بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) باعث شده تا تراز شهر مشهد تنها ملی نباشد و باید گفت تراز شهر مشهد بین‌المللی است و باید به نیازها و مسائل شهر مشهد از این بعد توجه شود اما زیرساخت‌های شهر برای این تراز آماده نیست.
علم الهدی تأکید کرد: به نظر می‌رسد اگر نگاه بین‌المللی به شهر مشهد باشد مشهد یک شهر با فرصت بین‌المللی برای کشور و برای ملت است که می‌تواند فرصت‌های مختلف اقتصادی و دپیلماسی فرهنگی ایجاد کند وامیدواریم رئیس جمهور آینده با شناخت دقیق از ظرفیت‌های بین‌المللی شهر مشهد از آنان به خوبی برای کشور استفاده کند.

نظر شما