شناسهٔ خبر: 67408642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار قوی خواهد بود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای تثبیت اقتدار نظام اسلامی و برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار قوی خواهد بود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله فلاحتی در نخستین ساعت آغاز رای گیری با حضور در منزل شهیدان یوسفی در پیربازار رشت رای خود را به صندوق انداخت.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخابات هم حق مردم و هم تکلیف است گفت: هر ایرانی باید برای انتخاب یک رییس جمهور اصلح پای صندوق‌های رای حاضر شود.
آیت الله فلاحتی افزود: حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام اسلامی را تثبیت می‌کند و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات بسیار قوی خواهد بود و حماسه سیاسی دیگری در این انتخابات رقم خواهد خورد.
آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه ۲ اصل اساسی در انتخابات وجود دارد، گفت: نخست حضور مردم، جوانان و واجدین شرایط در انتخابات و دیگری انتخاب فرد شایسته برای مدیریت اجرایی کشور است.

وی تاکید کرد: مردم سعی کنند در ساعات اولیه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و از بین نامزد‌ها فردی توانمند و شایسته‌ای را انتخاب کنند که مدیریت کشور را درک کرده و به اقتدار ملی وآرمان‌های مردم توجه داشته و مطیع رهبرانقلاب باشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیام حضور امروز ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: این حضور نشان می‌دهد ایمان مردم ایران به منافع و مصالح نظام پایدار است و پاسخ هر تهدید سیاسی را با این حضور در صحنه خواهند داد.
۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور پذیرای مردم دیار سردار جنگل است.

<div id="video-display-embed-code_11259913"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4270369/11259913?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما