شناسهٔ خبر: 67445615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به منظور استفاده از توانمندی ها و تجربیات سرمایه انسانی؛

فراخوان جذب مدرسان داخلی شهرداری تبریز منتشر شد

به منظور استفاده از توانمندی ها و تجربیات سرمایه انسانی؛ مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش بهره وری سرمایه انسانی شهرداری تبریز و استفاده بهینه از توانمندی همکاران متخصص و با تجربه، فراخوان شناسایی و جذب مدرس برای دوره های آموزشی داخل مجموعه شهرداری تبریز منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب انصاری با اعلام این خبر افزود: در این فراخوان ضمن ضابطه‌مند شدن فرآیند شناسایی، جذب و پرورش مدرسان آموزشی داخل مجموعه، انگیزه مشارکت و همراهی نیروهای متخصص شهرداری تبریز تقویت می شود تا در راستای افزایش اثربخشی دوره های آموزشی و انتقال تجارب مفید مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: همکاران عزیزی که واجد شرایط علمی و تجربی لازم در هر یک از گروه های شغلی تخصصی مجموعه شهرداری هستند می توانند تا پایان تیرماه سال جاری به سامانه خدمات پرسنلی کارکنان مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

به گفته مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، پس از اتمام مدت زمان یاد شده، فرم های تکمیل شده در کمیته ویژه بررسی و همکاران توانمند در دوره های آموزشی به عنوان مدرس با این اداره کل همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما