شناسهٔ خبر: 67405534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندارسیستان وبلوچستان رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت

استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در اولین دقایق آغاز رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، با حضور در یکی از شعب اخذ رای، «رای» خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است .

وی افزود: مردم با بصیرت با آگاهی کامل و حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب خواهند کرد و امور کشور را به وی می‌سپارند.
محمدکرمی تاید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه‌های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای کمرنگ کنند. 
وی اذعان کرد: میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تاثیر گذار است و به فرموده مقام معظم رهبری زبان بدگویان کشور را کوتاه می‌کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاششان حادثه تلخی بود ولی مطمئنا حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

محمد کرمی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی دوران سختی را پشت سر گذاشت، اما بعد از هر حادثه‌ ای انقلاب راهش را محکم‌تر و مستحکم‌تر ادامه داد و امروز ایران اسلامی در دنیا با اقتدار در حال پیشرفت است.

دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان  هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در استانداری سیستان و بلوچستان، این هیئت آماده برای دریافت گزارش‌های مردمی از طریق شماره تماس‌های ۳۱۱۲۷۶۷۳، ۳۱۱۲۷۶۹۶ است.

نظر شما