شناسهٔ خبر: 67401797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام دعوت به حضور در انتخابات

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان از مردم غیور استان برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از مردم نجیب، ولایتمدار و غیرتمند استان سیستان وبلوچستان برای حضور حداکثری و حماسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان از مردم غیور استان برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان ،آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از مردم نجیب، ولایتمدار و غیرتمند استان  سیستان وبلوچستان برای حضور حداکثری و حماسی در  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند»

انتخابات یک وظیفه شرعی، حق ملی و تکلیف الهی است؛ امنیت، توسعه‌، سربلندی و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات است.

در بخش دیگر از این پیام آمده است : امروز که چشم دشمنان ایران اسلامی به صندوق‌های اخذ رای دوخته شده وظیفه همه ماست که با حضور پر رنگ خود خط بطلانی بر یاوه گویی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکشیم.

حضور گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر، به پاس تلاش‌های خستگی ناپذیر شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همه ی شهدای والا مقام پرواز اردیبهشت است، رییس جمهوری که با تمام توان در جهت رشد و توسعه کشور و به ویژه استان سیستان و بلوچستان تلاش کرد.

انتخاب با بصیرت با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای انتخاب رئیس جمهوری شایسته، توانمند، مومن و انقلابی برای ایران قوی مسئولیتی بر دوش همگان است و باید در برهه حساس کنونی همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه معطوف نموده و مسیر ساختن ایران قوی را هموار کنیم.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام خدمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران و فعالان عرصه برگزاری انتخابات، از تمامی مردم نجیب و ولایت‌مدار استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌کنیم با حضور حماسی و آگاهانه خویش هم‌چون دوره‌های گذشته در بین استان‌های کشور پرچمدار و طلایه‌دار مشارکت باشند و موجبات اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم آورند. 

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

نظر شما