شناسهٔ خبر: 67398438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز ثبت نامه انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان همدان

مسئول هیئت‌اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، گفت: فرایند پذیرش نامزد‌های انتخابات دهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با انتشار فراخوان رسمی آن در روزنامه آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

مسعود حامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درهمدان، اظهار داشت:  تا این لحظه 30نفر نامزد انتخابات این دوره از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان شدند که حتما باید عضو سازمان باشند و باید برای عضویت در سامانه رسمی اعلام شده ثبت نام کنند(ims.irceo.ir).

وی با اشاره به حضور مهندسان متخصص در این سازمان در رشته‌های مانند عمران، معماری، برق، مکانیک، شهر‌سازی، نقشه‌برداری و ترافیک، افزود: اعضای هیات اجرایی انتخابات پیش‌رو که سیزدهم مهر امسال برگزار خواهد شد 7 نفر هستند و در دوره قبل 11 نفر با رای اعضا به عنوان عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همدان انتخاب شدند در این دوره با افزایش تعداد اعضای سازمان به  10 هزار و 520 نفر، دو نفر با رای اعضای سازمان به جمع اعضای هیات مدیره که 11 نفر بودند افزوده خواهد شد و تعداد اعضای هیات مدیره این دوره 13 نفر خواهد شد.

مسئول هیات‌اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان تعداد مهندسان متخصص دارای پروانه با رتبه‌های 1، 2 و 3 را  در رشته‌های یاد شده به ترتیب 3 هزار و 332 نفر، 2هزار و  76 نفر، 810 نفر، 566 نفر، 176 نفر، 166 نفر و 13 نفر نام برد و گفت: اعضای بدون پروانه سازمان نیز به همان ترتیب تخصص 889 نفر، 895 نفر، 971 نفر، 340 نفر، 157 نفر، 124 نفر است. البته در رشته ترافیک بدون پروانه نداریم.

وی افزود: از شرایط لازم، ضروری و الزامی برای نامزدی در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان که همزمان و الکترونیکی با کل کشور برگزار خواهد شد به غیر از داشتن شرایط عمومی عنوان شده در سامانه، برخورداری از پروانه رتبه یک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و گذشت 2 سال زمان از دریافت این رتبه مهندسی برای اعضای سازمان است.

وی با تاکید بر این که از 21 فروردین امسال همه خدمات به اعضا در قالب سامانه یکپارچه ims.irceo.irارائه شده است، افزود: به هیچ عنوان از افراد با مدرک مرتبط در این انتخابات به عنوان نامزد پذیرش نخواهند شد و  تقاضا داریم همه کسانی که شرایط لازم برای نامزدی این انتخابات و شرکت در انتخابات دارند حضوری حداکثری در انتخابات داشته و برای رای دادن به اعضای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان که تایید صلاحیت خواهند شد با مراجعه به سامانه معرفی شده به نشانی onlinesen.ir رای بدهند.

مسئول هیات‌اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان زمان تبلیغات و اطلا‌ع رسانی نامزد‌های هیات مدیره را 21 شهریور تا 8 مهر امسال نام برد و گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات این دوره مدیر کل راه و شهر‌سازی استان همدان، معاون شهر‌سازی این اداره کل، مسئول نظام مهندسی  اداره کل راه و شهرسازی، مسئول  حراست این اداره کل و یک نفر حقوقدان که این دوره افزوده شد، است.

حامیان گفت: اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز متشکل از 7 نفر شامل رئیس هیات اجرایی مسعود حامیان، نائب رئیس هیات اجرایی  مهدی عقیقی، دبیر هیات اجرایی صاحب محمدیان منصور و سایر اعضای هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان نیز حامد جلیلوند، امیر فتحیان نسب، علیرضا معتمد‌زاده  و حسن سلیمانی همدانی است.

انتهای پیام/

نظر شما