شناسهٔ خبر: 67393197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری گیلان:

تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز و تردد در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه به دنبال بارش‌های شدید بامدادی تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در جریان است گفت: تنها تردد در راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ با مشکل مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک فهم صبح امروز_ پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در سطح استان گیلان و بارش‌های شدید باران از شب گذشته تا بامداد امروز، تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در جریان است.

وی افزود: تنها تردد در راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ با مشکل مواجه شده است و تلاش همکاران راهدار جهت روان سازی و پاکسازی محور ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در سایر محورهای استان، نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام می‌دهند.

نیک‌فهم با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی بامداد امروز شاهد بارش شدید باران در بعضی محورهای مواصلاتی استان بودیم، تصریح کرد: تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره کل در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان مستقر هستند و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

وی گفت: بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح محورهای استان شده و خطر واژگونی را افزایش می‌دهد، از این رو مسافران و رانندگان از سفرهای غیرضروری به دلیل شرایط جوی تا پایداری هوا پرهیز کنند و برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت «۱۴۱.ir» مراجعه کنند یا با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس بگیرند.

نظر شما