شناسهٔ خبر: 67641077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان خبر داد

فراخوان سرمایه‌گذاری در محدوده گردشگری تالاب بین‌المللی زریبار مریوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سرمایه‌گذاری در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریبار مریوان برای اولین بار با هدف جلب مشارکت مردمی به فراخوان گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان، اقبال حمیدی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریبار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار با هدف جلب مشارکت مردمی و تحقق مطالبات دوستداران محیط زیست و در راستای طرح جامع و مدیریت زیست بومی تالاب، استفاده از توانمندی این سرمایه بی‌بدیل، حفاظت بیشتر و جذب گردشگر داخلی و خارجی به فراخوان گذاشته شد.

وی افزود: با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها، مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریبار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به نشانی https://kordestan.doe.ir مراجعه کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری ۲۵ تیر سال جاری مستندات خود را به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( www.SETADIRAN.COM) درج کنند.

به گزارش ایمنا، تالاب زریبار مریوان به عنوان یکی از زیباترین تالاب‌های ایران و مهمترین ظرفیت گردشگری کردستان هرساله پذیرای مسافران بی‌شماری است.

نظر شما