شناسهٔ خبر: 67387077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استان یزد ۳۷ هزار رای اولی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد

رئیس ستاد انتخاباتی استان یزد با اشاره به اینکه آمار رای اولی‌ها در استان یزد در اسفند سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بوده است، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رای اولی به این آمار اضافه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اندیشیده شده است، اظهار کرد: تمام کسانی که سن آن‌ها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدان هشتم تیر ۱۳۸۵ به قبل، می‌‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به آمار رأی اولی‌ها در استان یزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار رأی اولی‌ها در این استان در اسفندماه سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بود که برای انتخابات ریاست جمهوری تقریباً ۵ تا ۷ هزار رأی اولی به این آمار اضافه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ماه ادامه دارد و بعد از این زمان هرگونه تبلیغات ممنوع است.

عزیزی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد را در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان انجام می‌دهند.

نظر شما