شناسهٔ خبر: 67382539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور ۳۷ هزار رای اولی در انتخابات یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ۳۷ هزار رای اولی در یزد امسال امکان حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند و در رقم خوردن آینده خود و کشورشان مشارکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی‌اکبر عزیزی ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان یزد از مشارکت حدود 37 هزار رای اولی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تعداد رای اولی‌های استان یزد برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته، 30 هزار نفر بوده است و پیش‌بینی می‌شود که برای انتخابات ریاست جمهوری این تعداد بین 5 تا 7 هزار نفر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اندیشیده شده است، افزود: تمام کسانی که تا روز انتخابات به سن 18 سال تمام می‌رسند، یعنی متولدان هشتم تیرماه 1385 به قبل، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

عزیزی بیان کرد: تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ادامه دارد و پس از آن هرگونه تبلیغات ممنوع خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: بیش از 14 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد مشارکت دارند.

وی گفت: این افراد در 870 شعبه اخذ رای که شامل 639 شعبه شهری و 231 شعبه روستایی در 12 شهرستان و 13 بخش مستقل استان هستند، فعالیت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی استان یزد افزود: همه تدابیر لازم برای اطمینان از برگزاری انتخاباتی امن و سالم اتخاذ شده و این اقدامات شامل برنامه‌ریزی‌های دقیق، همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین فراهم کردن امکانات لازم برای رای‌گیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از همه رای‌دهندگان به ویژه رای اولی‌ها خواست تا با حضور پرشور خود در این انتخابات، نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات نه تنها یک حق بلکه یک وظیفه ملی است و مشارکت گسترده مردم نشان‌دهنده پویایی و نشاط جامعه خواهد بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی همه نهادها و مشارکت فعال مردم، این دوره از انتخابات به یکی از موفق‌ترین و پرشورترین انتخابات‌های تاریخ استان یزد تبدیل شود.

انتهای پیام/781

نظر شما