شناسهٔ خبر: 67384042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

استان مرکزی با تمهیدات کامل آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: آمادگی و تمهیدات کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهنام نظری صبح امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در نشست مشترک مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی اظهار کرد: همکاران ما در ستاد انتخابات استان با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی آماده برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر هستند.

وی افزود: انتخابات هشتم تیر جاری به شکل دستی انجام می‌شود، اما احراز هویت افراد به شکل آنلاین خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک انتخابات فشرده و منحصر به فرد است و باید تلاش شود تا این آزمون سیاسی به شکل کاملاً سالم و در کمال امنیت، صداقت و صفا برگزار شود.

نظری افزود: آمادگی و تمهیدات کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تمام سناریوها برای برگزاری انتخابات امن در استان مرکزی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: هم اینک هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در استان مرکزی وجود ندارد و همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت در روز هشتم تیر تلاش کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت انتخابات، هدف همه باید برگزاری انتخابات سالم، بدون جانبداری از هر شخصی باشد و رؤسای ادارات، بخشداران و فرمانداران باید در برگزاری انتخابات سالم بکوشند.

نظری تاکید کرد: رؤسای ادارات، بخشداران و فرمانداران نباید ناخواسته وارد جریانی شوند که همه زحمات هدر رود.

وی با بیان اینکه فرمانداران در دو روز باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری باید نظارت ویژه بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند گفت: در صورت دریافت هرگونه گزارش در خصوص تخلف احتمالی بلافاصله رسیدگی و برخورد خواهد شد.

صحت صندوق‌ها و شمارش آرا باید با جدیت انجام شود

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات صحت صندوق‌ها و شمارش آرا باید با جدیت انجام شود.

وی با بیان اینکه باید امانتدار آرای مردم در هر لحظه مد نظر قرار گیرد، افزود: در راستای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکنون زحمات بسیاری در این استان کشیده شده و این روند باید تا پایان برگزاری این آزمون سیاسی حفظ شود و تداوم یابد.

مبارک‌آبادی گفت: ۳۴۴ شعبه خارجی در ۹۸ کشور جهان برای برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش‌بینی شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: ناظرین و مجریان انتخابات باید مراقب ۱۰۰ درصدی تک تک برگ‌های اخذ رأی مردم باشند.

نظر شما