شناسهٔ خبر: 67375540 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همه ظرفیت‌های استان مرکزی برای انتخابات هشتم تیرماه بسیج شده است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه ظرفیت‌های این استان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه جاری بسیج شده است.

صاحب‌خبر -

بهنام نظری روز چهارشنبه در نشست مشترک مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی، در اراک، گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک‌ انتخابات فشرده و منحصر به فرد است‌ و باید تلاش شود تا این آزمون سیاسی به شکل کاملا سالم و در کمال امنیت، صداقت و صفا برگزار تا دولت چهاردهم تشکیل شود.

وی بیان کرد: تمام سناریوها برای برگزاری انتخابات امن در استان مرکزی فراهم شده و مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت در روز هشتم تیرماه تلاش کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور اضافه شود.

نظری ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت انتخابات، هدف همه باید برگزاری انتخابات سالم، بدون جانبداری از هر فردی باشد.

وی گفت: روسای ادارات، بخشداران و فرمانداران باید در برگزاری انتخابات سالم بکوشند و نباید ناخواسته وارد جریانی شوند که همه زحمات هدر برود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: فرمانداران در ۲ روز باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، نظارت ویژه بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی هم در این نشست گفت: زحمات زیادی در راستای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکنون در این استان کشیده شده و این روند باید تا پایان برگزاری این آزمون سیاسی حفظ شود.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی افزود: ۳۴۴ شعبه خارجی در ۹۸ کشور جهان نیز برای برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش‌بینی شده که این مهم نشان از اقتدار نظام است.

وی بیان کرد: ناظرین و مجریان انتخابات باید مراقبت ۱۰۰ درصدی نسبت به تک تک برگ‌های اخذ رای مردم داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی ادامه داد: صحت صندوق‌ها و شمارش آرا باید با جدیت انجام شود و امانتدار آرای مردم در هر لحظه مد نظر باشد.

حجت‌الاسلام مبارک آبادی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اندک تخلف در انتخابات خیانت در امانت است که این مهم باید سرلوحه کار فعالان امر برگزاری انتخابات قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پیوست امنیتی از دیگر ضروریاتی است که باید در نقاط مختلف برگزاری انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

یک‌هزار و ۶۷ صندوق رای ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

نظر شما