شناسهٔ خبر: 67377304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای تملک اراضی معارض بزرگراه شهید بروجردی پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۸ پایتخت از تملک تمامی املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی خبر داد و گفت: این املاک تا پایان تابستان امسال با هزینه‌ای بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تملک می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد جواد خسروی روز چهارشنبه پیرامون آخرین وضعیت تملک املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم پروژه ۵/۲ کیلومتری شهید بروجردی اظهار کرد: تاکنون تعداد پنج فقره ملک در دو محور شمالی و جنوبی تملک و اقدامات تکمیلی برای تملک املاک باقی‌مانده نیز به انجام رسیده است.

وی افزود: برای هموارسازی مسیر تکمیل فاز دوم این بزرگراه، یک پلاک ثبتی در محور شمالی و دو پلاک نیز در محور جنوبی باقی‌مانده که کارسازی آنها تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

خسروی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه ۱۸ برای هموارسازی مسیر احداث فاز دوم این بزرگراه و تملک املاک معارض بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال تخصیص داده تا مجری طرح یعنی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به سهولت ادامه مسیر را احداث کند.

فاز نخست بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر در مهر ماه سال گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تهران افتتاح شده بود.

به گزارش ایرنا، احداث فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی به طول یک کیلومتر حد فاصل میدان الغدیر تا ابتدای بلوار بهار، در دوره ششم مدیریت شهری از تیرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و این بزرگراه شامل دو مسیر تندروی شمالی و جنوبی در سطح منفی یک هریک دارای ۳ خط عبوری و یک لاین اضطرار و دو کندروی شمالی و جنوبی در سطح صفر هریک با ۲ خط عبوری است.

نظر شما