شناسهٔ خبر: 67385925 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهردار منطقه 18 خبر داد؛

يک گام تا اتمام معارضين فاز دوم بزرگراه شهيد بروجردي

صاحب‌خبر -
يک گام تا اتمام معارضين فاز دوم بزرگراه شهيد بروجردي
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 18 پایتخت از تملک تمامی املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم بزرگراه 76 متری شهید بروجردی خبر داد و گفت: این املاک تا پایان تابستان امسال با هزینه‌ای بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال تملک می‌شوند.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 در گفت و گو با خبرنگار شهر در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تملک املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم پروژه 5/2 کیلومتری شهید بروجردی ، با بیان این نکته که تا کنون تعداد 5 فقره ملک در دو محور شمالی و جنوبی تملک و اقدامات تکمیلی برای تملک املاک باقیمانده نیز به انجام رسیده، اظهار داشت: برای هموارسازی مسیر تکمیل فاز دوم این بزرگراه، یک پلاک ثبتی در محور شمالی و دو پلاک نیز در محور جنوبی باقیمانده که کارسازی آنها تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه 18 برای هموارسازی مسیر احداث فاز دوم این بزرگراه و تملک املاک معارض بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال تخصیص داده تا مجری طرح یعنی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به سهولت ادامه مسیر را احداث نماید.
گفتنی است؛ فاز نخست بزرگراه 76 متری شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر در مهر ماه سال گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تهران افتتاح شده بود.
انتهای پیام/

نظر شما