شناسهٔ خبر: 67371720 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه همشهری | لینک خبر

30تکنیک‌ خوش‌نشینی

در گذشته‌های نه‌چندان دور اجاره‌نشینی را خوش‌نشینی می‌نامیدند و هرچند در حال حاضر کمی اوضاع تغییر کرده، باز هم می‌توانید با رعایت برخی نکات آسایش بیشتری برای خود و خانواده‌تان در زمان اجاره‌نشینی فراهم کنید. روزنامه همشهری امروز،روزنامه همشهری صبح،صفحه روزنامه همشهری،دانلود روزنامه همشهری امروز،همشهری آنلاین

صاحب‌خبر -

در گذشته‌های نه‌چندان دور اجاره‌نشینی را خوش‌نشینی می‌نامیدند و هرچند در حال حاضر کمی اوضاع تغییر کرده، باز هم می‌توانید با رعایت برخی نکات آسایش بیشتری برای خود و خانواده‌تان در زمان اجاره‌نشینی فراهم کنید. البته آرامش‌ در دوران اجاره‌نشینی، به‌عنوان یک سبک زندگی، مستلزم دانستن یکسری قواعد است.



مزایای اجاره‌نشینی
   رهایی از مسئولیت: اجاره‌نشین‌ها مسئولیت‌های یک فرد مالک مانند تعمیرات خانه را ندارند.
  تنوع: اجاره‌نشین‌ها هر زمان بخواهند، می‌توانند به مکانی تازه، نقل‌مکان کنند.
  آزادی عمل: اجاره‌نشینان اگر از سکونت در خانه یا محله‌ای راضی نباشند، به‌راحتی می‌توانند آن را تغییر دهند؛ اما فرایند فروش یک خانه و خرید یک خانه جدید بسیار دشوار و طولانی است و مالکان معمولا مجبورند مدت زیادی با مشکلات موجود کنار بیایند.
   افزایش تجربه: چنانچه مدت زیادی اجاره‌نشین باشید، تجربه شما در مورد ویژگی‌های یک خانه خوب افزایش می‌یابد و اگر روزی بخواهید خانه‌ای بخرید، انتخاب درست‌تر و راحت‌تری خواهید داشت.


 

نظر شما