شناسهٔ خبر: 67369896 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تازه‌ترین گوشی‌ های سامسونگ در سال 2024

برند سامسونگ را باید از بهترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند دانست.

صاحب‌خبر -

برند سامسونگ را باید از بهترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند دانست. گوشی سامسونگ کیفیت بالایی دارد و قادر است نیازهای شما را به‌طور کامل برطرف کند. مزایایی که در محصولات این برند یافت می‌کنید، شامل نمایشگر عالی، دوربین‌های باکیفیت و بدنه خاص است.

بیشتر محصولات جدید سامسونگ که در دسته‌بندی میان‌رده قرار دارند، از بدنه‌های کاملا شیشه‌ای و فریم فلزی تشکیل می‌شوند تا علاوه‌بر مقاومت بالا، شیک و درخشان باشند. برای خرید از میان محصولات این برند، بهتر است سراغ مدل‌های جدید آن بروید. پیشنهادی که برای شما داریم این است که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا جدیدترین موبایل‌های سامسونگ را به شما ارائه بدهیم.

جدیدترین محصولات سامسونگ در 2024

تازه‌ترین گوشی‌ های سامسونگ در سال 2024

مدل‌های بسیار زیادی توسط شرکت سامسونگ تولید شده‌اند، اما مدل‌های جدید گوشی سامسونگ قطعا کیفیت بیشتری دارند و از امکانات جدیدتری نیز بهره می‌برند. در این بخش می‌خواهیم مدل‌های جدید این برند را به‌ترتیب عرضه به شما معرفی کنیم. قادر هستید از میان این محصولات، یکی را برای خرید انتخاب کرده و از فروشگاه‌هایی مانند دیجی‌کالا سفارش دهید.

سامسونگ Galaxy A35

جدیدترین گوشی سامسونگ که این شرکت در 11 مارس 2024 معرفی و عرضه کرده، گوشی a35 نام دارد. این موبایل را باید از زیباترین دستگاه‌های شرکت کره‌ای سامسونگ بدانیم. طراحی آن مینیمال و جذاب بوده و از بدنه‌ای شیشه‌ای از جنس گوریلا گلاس ویکتوس پلاس استفاده می‌کند.

فریم دور این دستگاه از پلاستیک مقاوم بوده و خش‌پذیری کمی دارد. نمایشگر آن نیز 6.6 اینچی بوده و از رزولوشن 1080×2340 و نرخ 120 هرتز بهره می‌برد. به‌کمک تراشه اگزینوس 1380 5 نانومتری این دستگاه و رم 8 گیگابایتی آن، برنامه‌های گوناگون به‌راحتی اجرا می‌شوند. دوربین آن نیز با کیفیت 50 مگاپیکسل قابلیت فیلمبرداری 4K نیز دارد.

سامسونگ Galaxy A55

محصول دیگری که شرکت سامسونگ در سال 2024 میلادی معرفی کرده، گوشی سامسونگ a55 نام دارد. این محصول در 11 مارس همین سال معرفی شد و توانست فروش خوبی را در همان ابتدای عرضه کسب کند. دلیل این موضوع، داشتن یک بدنه جذاب شیشه‌ای و فریم آلومینیومی است.

البته کیفیت نمایشگر آن نیز بالا بوده و از تراشه 4 نانومتری اگزینوس 1480 بهره می‌برد. رم آن 12 گیگابایت بوده و از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و سلفی 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر باکیفیت و فیلم‌های 4K استفاده می‌کند.

سامسونگ Galaxy A15

یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ که محصولی میان رده اما اقتصادی به‌شمار می‌رود، مدل a15 نام دارد. درست است که قیمت محصول ارزان بوده و در دسته‌بندی کالاهای خوش‌قیمت قرار می‌گیرد، اما باز هم طراحی آن شیک بوده و از بدنه پلاستیک مقاوم استفاده می‌کند.

باید این نکته را بدانید که نمایشگر آن 90 هرتز بوده و 800 نیت روشنایی پشتیبانی می‌کند. تراشه آن نیز هلیو G99 بوده و در کنار رم 8 گیگ، می‌تواند برنامه‌های مختلف را به‌راحتی اجرا کند. همانند مدل‌های دیگر میان‌رده، این دستگاه دوربینی 50 مگاپیکسلی در پشت و 32 مگاپیکسلی در جلوی خود دارد.

سامسونگ Galaxy A05s

اگر به‌دنبال خرید یک گوشی سامسونگ خوش‌قیمت، باکیفیت، زیبا و کاربردی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مدل a05s را در اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول از برند سامسونگ، یکی از موبایل‌های جدیدی است که تا به امروز به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش شناخته می‌شود.

بدنه آن از جنس پلاستیک است، اما درخشان و شیک بوده و در کنار آن از نمایشگر 6.7 اینچی PLS LCD استفاده می‌کند. تراشه این محصول اسنپ‌دراگون 680 بوده و در کنار آن 4 یا 6 گیگابایت رم پردازشی در نظر گرفته‌اند.

سامسونگ Galaxy A25

محصول دیگری که می‌توان آن را از خاص‌ترین مدل‌های جدید گوشی سامسونگ دانست، مدل a25 است. این مدل به‌تازگی معرفی شد و از صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند. نرخ نمایشگر آن 120 هرتز بوده و 1000 نیت روشنایی HBM دارد.

تراشه آن اگزینوس 1280 سامسونگ بوده و در فناوری 5 نانومتری تولید می‌شود. با دوربین 50 مگاپیکسلی این دستگاه قادر هستید با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم فیلمبرداری کنید. باتری آن نیز 5000میلی‌آمپر ساعت بوده و از حداکثر توان شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ Galaxy S23 FE

اگر به‌دنبال خرید یک محصول جدید از میان انواع گوشی سامسونگ هستید، پیشنهاد ما این است که مدل s23 fe را برای این کار انتخاب کنید. سری s23 یک پرچم‌دار پرتوان و جذاب است که ویژگی‌های بسیاری دارد. مدل fe این محصول از بدنه گوریلا گلاس 5 و فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. نمایشگر آن از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده و 403 پیکسل بر اینچ تراکم دارد. تراشه آن نیز اگزینوس 2200 بوده و پرقدرت‌ترین پردازنده مرکزی در موبایل‌های جدید، به‌شمار می‌رود.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra

گوشی سامسونگ در مدل‌های پرچم‌دار شامل دستگاه‌های پرقدرتی مانند s24 ultra نیز می‌شود. این محصول جدید در 17 ژانویه 2024 معرفی شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. بدنه آن از قوی‌ترین شیشه و فریم آن نیز از تیتانیوم تولید می‌شود.

نمایشگر داینامیک آمولد و 120 هرتزی این مدل از رزولوشن 1440×3120 بهره برده و تراکم پیکسلی آن نیز 505 پیکسل در هر اینچ است. اسنپ‌دراگون 8 نسل 3، رم 12 گیگابایتی، دوربین 200 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4k از امکانات مهم این محصول هستند. همچنین این دستگاه در کنار یک‌ قلم هوشمند به فروش می‌رسد تا راحت‌تر با آن کار کنید.

خرید گوشی‌های جدید سامسونگ

تازه‌ترین گوشی‌ های سامسونگ در سال 2024

فروشگاه‌های زیادی در سرتاسر ایران گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف را به‌فروش می‌رسانند. یکی از بهترین آن‌ها، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا نام دارد. این مرکز اینترنتی انواع محصولات جدید این برند کره‌ای را برای شما موجود کرده تا به‌راحتی هر مدلی که می‌خواهید را در کم‌ترین زمان انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید محصولی باکیفیت از برند سامسونگ بخرید، پیشنهاد ما این است که مدل‌های جدید گوشی سامسونگ را انتخاب کنید. این محصولات در سال 2024 و انتهای سال 2023 معرفی شده و از قابلیت‌های فراوانی برخوردار هستند.

به‌طور مثال، استفاده از برترین نمایشگرها، دوربین‌های قدرتمند و تراشه‌های پرتوان مزایای این محصولات است. a55، a35 و s24 ultra را می‌توان از بهترین انتخاب‌ها در مدل‌هایی که ارزیابی کردیم، دانست. برای اینکه قادر به پیدا کردن بهترین قیمت جهت خرید این محصولات باشید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و هر مدلی که می‌خواهید را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. به‌همراه این موبایل گارانتی معتبر نیز دریافت خواهید کرد

 

برچسب‌ها:

نظر شما