شناسهٔ خبر: 67369584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مردمان دیار کریمان از انتخاب اصلح شان می گویند:

آیا سکاندار خانه ملت، رئیس جمهور خواهد شد؟

افکار سنجی‌ها در کرمان از پیشتازی دکتر قالیباف خبر می‌دهند. مردمان دیار کریمان ، حمایت حداکثری خود را از دکتر محمد قالیباف اعلام نموده و به کارزار دولت خدمت و پیشرفت پیوستند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ این روزها که با حادثه تلخ از دست دادن شهید خدمت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی غمی جانکاه بر دلهامان نشسته، به یاد می آوریم که کشور ما سالهاست که حادثه های تلخی را پشت سر گذاشته، اما با اتحاد و مشارکت مردم و رهبری ولایت فقیه هرگز در مقابل مشکلات سر خم نیاورده و اکنون پس از شهادت شهید جمهور در برهه ای قرار گرفته ایم، که باز هم با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه ای دیگر خواهیم ساخت.

اینجا دیار کریمان است، جایی که مردمانش هنوز به شهید مقاومت این دیار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند و به پیروی از حرف های این شهید در حمایت از نظام و این کشور، اکنون در تب و تاب انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری، در این جریان سرنوشت ساز سهم حداکثری مشارکت خود را به میدان آورده اند.

اما این که چه کسی را باید انتخاب کنیم که راه شهید جمهور را ادامه دهد خود انتخابی اصلح و از روی تحقیق را می طلبد، چرا که ما نمی‌خواهیم روزی برسد که گذشته برایمان بهتر از امروز و امروز بهتر از فردا باشد.

این روزها که تنور تبلیغات انتخاباتی داغ است، استان پهناور کرمان نیز مانند سایر کشور شاهد برپایی ستادهای مختلف انتخاباتی کاندیداها با شعارهای گوناگون است، اما اگر خوب نگاه کنیم درخشش دکتر محمد قالیباف سکاندار خانه ملت که شعارش دولت خدمت و پیشرفت است، بیشتر به چشم می خورد.

حضور حداکثری اقشار مردم نظیر حامیان حوزه سلامت، جوانان، تشکل های بانوان، فرهنگیان، دانشگاهیان و... در ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف و پیگیری سخنان وی در مناظره های انتخاباتی، نشان دهنده اعتماد مردم به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری و حمایت حداکثری از وی می باشد .

آمارها و گزارشات انجام شده در ستادهای انتخاباتی، فضای مجازی و امضای کارزارها نشان دهنده حمایت حداکثری مردمان خطه کریمان از دکتر محمد باقر قالیباف است، مردی که سالهای درخشان خدمت در سوابق کاری اش همچون ریاست خانه ملت، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار تهران، فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه سازندگی را دارد و مرد میدان و عمل است.

ما به او اعتماد داریم و می‌ دانیم با بنا کردن پایتخت اقتصادی ایران عزیزمان را قوی تر از قبل خواهد کرد.

نظر شما