شناسهٔ خبر: 68052341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عبات شهرستان پردیس:

مردم پردیس در بازسازی بخشی از صحن حضرت عقیله در شهر مقدس کربلا نقش دارند

پردیس- ایرنا- رئیس ستاد باز سازی عتگبات شهرستان پردیس گفت: تامین بخشی از هزینه بازسازی صحن حضرت عقیله سلام الله علیها در شهر مقدس کربلا بر عهده شهرستان پردیس گذاشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان پردیس با اعلام رقم تعهد ابلاغی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برای شهرستان در سال جاری اظهار داشت:با توجه به اینکه در سال گذشته و به همت شهروندان، نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است، امیدواریم امسال نیز با مشارکت مردم تعهد ابلاغی محقق شود.

فرماندار شهرستان پردیس نیز در ادامه با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد بستر مناسب در راستای مردمی شدن بیش ازپیش این فریضه در شهرستان گفت: طرح‌های مختلفی از قبیل سند بهشت و گوشواره‌های قلبی در شهرستان به اجرا درآمده است.

محسن قضاتلو ادامه داد: امیدواریم در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مصوبات شهرستانی بتوان برنامه‌های پربارتر بیشتری تدارک دید و مشارکت پردیسی ها در بازسازی صحن حضرت عقیله(س) نمود بیشتری داشته باشد.

مردم پردیس در بازسازی بخشی از صحن حضرت عقیله در شهر مقدس کربلا نقش دارند

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان با تاکید بر لزوم احیای فرهنگ نذر در میان شهروندان گفت: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ایجاد نفاق می‌خواهند مردم را از سیدالشهدا علیه السلام دور نمایند تا به اهداف خودشان دست یابند از این رو احیای فرهنگ نذر و افزایش مشارکت شهروندان در امور آیینی و مذهبی می‌تواند نقشه دشمنان را خنثی سازد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر رد شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما