شناسهٔ خبر: 68052325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران:

بازی‌های کم‌تماشاگر لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی گنجایش ۳۰ هزار نفر را دارد، گفت: این مکان برای برگزاری بازی‌های کم‌تماشاگر پس از رفع نقص و سایر موضوعات قابل استفاده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدکمال سادات روز دوشنبه در جلسه کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان از وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه در استانداری تهران، اظهار کرد: نواقص ورزشگاه تختی توسط اداره کل ورزش و جوانان در حال رفع شدن است. بنابراین تصمیمات لازم برای نحوه میزبانی این ورزشگاه از مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از بررسی کمیسیون ورزشی گرفته شده و این موارد اعلام می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه سیاست کلی کمیسیون ورزشی همواره بر تعامل و خرد جمعی بوده است، افزود: این سیاست، مبتنی بر خدمت به مردم و همکاری است.

بازی‌های کم‌تماشاگر لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود

سادات با اشاره به پیشنهادات ارایه شده مبنی بر استفاده از ورزشگاه تختی به عنوان محل برگزاری مسابقات لیگ، اضافه کرد: در این راستا نیازمند این هستیم که با همراهی مناسب، این ورزشگاه برای بهره‌مندی مردم و ورزشکاران آماده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشگاه تختی از سال ۹۷ به بعد استفاده نشده و دچار فرسودگی است، افزود: عدم حفظ و نگهداری مناسب این ورزشگاه به دلایل مختلف مثل کمبود بودجه و عدم امکانات بوده که این فرسودگی را رقم زده است.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید حرمت و شأن مردم حفظ و امکانات مناسب برای حضور آنان فراهم شود، یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اکنون برای بازسازی و تعمیر این ورزشگاه مشغول فعالیت است و در بازدیدی که کمیسیون ورزشی در روز گذشته از این مکان داشت مقرر شد، که برای رفع نقایص اقدامات لازم صورت گیرد و پس از بررسی دوباره کمیسیون، تصمیمات مقتضی برای نحوه برگزاری مسابقات در این مکان اتخاذ و اعلام شود.

نظر شما