شناسهٔ خبر: 67366652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیته امداد نایین خبر داد

اهدای ۱۰ سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت به مددجویان کمیته امداد نایین

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت شهدای خدمت، ۱۰ سری جهیزیه میان مددجویان نایین توزیع شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید جمهور، ۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون به ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط کمیته امداد نائین به مددجویان اهدا شد.

اهدای ۱۰ سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت به مددجویان کمیته امداد نایین

وی با اشاره به اینکه این اقلام در راستای تسهیل و تشویق امر مقدس ازدواج مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان تهیه و توزیع می‌شود، افزود: کمیته امداد امام (ره) علاوه بر برنامه‌های توانمندسازی برای مددجویان تحت حمایت، به وضعیت معیشت و زندگی روزمره آنان نیز توجه ویژه دارد و تهیه جهیزیه برای مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حمایت از آنان است.

اهدای ۱۰ سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت به مددجویان کمیته امداد نایین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین ضمن تقدیر از همکاری مردم نوع دوست و نیکوکار نائین با کمیته امداد گفت: از تمام خیران محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

نظر شما