شناسهٔ خبر: 67366045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعزام جهادگران عرصه تبیین به نقاط استان بوشهر

جهادگران به مناطق مختلف استان بوشهر برای تبیین و تبلیغ جایگاه و نقش مردم در انتخابات و تأثیرگذاری آن بر اقتدار ملی و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نشست روشنگری به منظور اعزام جهادگران عرصه تبیین و تبلیغ به مناطق مختلف استان بوشهر ظهر امروز تشکیل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر در این نشست با اشاره به اعزام جهادگران عرصه تبیین و تبلیغ به نقاط مختلف استان بوشهر، اظهار داشت: جهادگران برای تبیین جایگاه و نقش مردم در انتخابات و تأثیرگذاری آن بر اقتدار ملی و دعوت به مشارکت حداکثری و تشریح شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: نقش ما طلاب و روحانیون در جامعه، مرجعیت هدایت‌گری دینی و سیاسی بر محور ولایت‌فقیه برای عامه مردم است.

وی در ادامه افزود؛ ما بنا نداریم برای مردم تصمیم‌گیری کنیم، چرا که جامعه ایران اسلامی ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح مسیر را برای تصمیم‌گیری مردم هموار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید آیت‌الله رئیسی روش جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و موثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کرد که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری است.

هاشمی دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین وظایف طلاب و روحانیون دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی، به ویژه انتخابات، موجبات عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما