شناسهٔ خبر: 67366442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رسالت روحانیون است

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، از مهمترین وظایف ما طلاب و روحانیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر سه‌شنبه در نشست روشنگری به منظور اعزام جهادگران عرصه تبیین و تبلیغ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: نقش ما طلاب و روحانیون در جامعه، مرجعیت هدایت‌گری دینی و سیاسی بر محور ولایت فقیه، برای عامه مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اضافه کرد: ما بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، حضرت آیت الله رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و مؤثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کردند که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح است.

وی افزود: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، از مهمترین وظایف ما طلاب و روحانیون است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی، خصوصاً انتخابات، موجبات عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در دنیا خواهد شد.

نشست روشنگری به منظور اعزام جهادگران عرصه تبیین و تبلیغ به مناطق مختلف استان برای تبیین جایگاه و نقش مردم در انتخابات و تأثیر گذاری آن بر اقتدار ملی و دعوت به مشارکت حداکثری و تشریح شاخصه‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی با حضور و جمع کثیری از طلاب، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه استان بوشهر در محل مدرسه علمیه حضرت امام خمینی برگزار شد.

نظر شما