شناسهٔ خبر: 67423983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محکومیت کارخانه آرد به دلیل عدم استفاده از مکمل آهن درهمدان

بنت الهدی نوری

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریالی یک کارخانه به دلیل استفاده نکردن مکمل آهن در آرد تولیدی خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی  به ایسنا گفت: پرونده کم فروشی آرد تولیدی برای رعایت نکردن فرمول ساخت مواد خوردنی در یک کارخانه آرد به ارزش ۱۲۳ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و واحد متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: بازرسان مرکز بهداشت در شش مرحله بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 وی از جریمه ۷۳۸ میلیون ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در تویسرکان خبرداد و افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان به پرونده قاچاق موتورسیکلت به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۷۳۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: ماموران پلیس ناحیه انتظامی تویسرکان، محموله قاچاق را از یک نیسان وانت کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

نظر شما