شناسهٔ خبر: 67365110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در یک هفته آینده

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه‌شنبه ۵ تا دوشنبه ۱۱ تیر ماه به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏‌شود.

صاحب‌خبر -

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان مازندران، در روز سه‌شنبه ۵ تیر ماه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده؛ در دامنه‌ها و ارتفاعات نیز صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر و اوایل شب ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اما در روز چهارشنبه ۶ تیر ماه آسمان مازندران نیمه ابری از بعدازظهر ابری بتدریج با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد بود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران، در روز پنج‌شنبه‌ ۷ تیر ماه آسمان ابری همراه با کاهش دما، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید و از شب با کاهش ناپایداری مواجه هستیم.

همچنین در روز جمعه ۸ تیر ماه آسمان صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر، وزش باد و در دامنه‌ها و ارتفاعات با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده برای مازندران پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، در روزهای شنبه و یکشنبه‌ ۹ و ۱۰ تیر ماه آسمانی صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر، وزش باد و بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده روبرو هستیم اما در ۱۱ تیرماه آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده مورد انتظار است.

انتهای پیام

نظر شما