شناسهٔ خبر: 67362029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

غرفه های خدمت به مددجویان بهزیستی در مهمانی ۱۰ کیلومتری جشن غدیر

معاون امور فرهنگی مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری جشن غدیر، در قالب طرح بالاترین خدمت مواکبی برپا و ارائه خدمت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بابک قانعی، با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای عالی فرهنگی سازمان بهزیستی در خصوص طرح‌های مصوب در این شورا در قالب پویش به عشق علی، افزود: در طرح تکریم سادات پیشکسوت، فرزندان مراکز شبه خانواده با حضور در مراکز سالمندان با سالمندان مقیم مراکز به ویژه سادات سالمند دیدار خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در طرح محله غدیر با همکاری مراکز مثبت زندگی به عنوان حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان، سفره‌های اطعام و حل مسئله توسط خیرین با موضوع رفع مشکلات و نظام مسائل جامعه هدف سازمان برگزار خواهد شد.

قانعی افزود: در طرحی دیگر با عنوان میهمانی عیدانه همکاران سازمان بهزیستی با حضور در خانه‌ها و مراکز نگهداری با هزینه شخصی سفره اطعام برای ولی نعمتان خود برپا خواهند کرد.

وی گفت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری و جشن غدیر در قالب طرح بالاترین خدمت مواکبی توسط بخش غیر دولتی و با استفاده از ظرفیت مردمی و توسط جامعه هدف در تهران و سایر استان‌ها برپا و ارائه خدمت خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما